1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Game of Thrones [II]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 31 mrt 2013.

1. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Zijn er gewoon mensen opgebleven om 's nachts GOT te kijken? 8)

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Tuurlijk ram alles even in een episode. Stannis dood, Sansa weg, Arya die Trant even binnen een minuut killed, the mountain terug en zal nog wel wat dingen missen,.
    Hele tijd dacht ik. Melisandre gaat Stannis uit de dood halen. Maar ja toen gebeurde dat einde. Melisandre gaat Snow wel weer tot leven wekken denk ik. Dat hebben ze niet voor niets laten zien een paar seizoenen geleden en anders voegt Melisandre ook niet veel meer toe.

3. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Einde is gewoon hetzelfde als in het boek hoor, alleen minder goed geschreven. Ik snap niet waarom Jon nou zo nodig dood moet in de serie, tweederde van de Watch heeft de dreiging bij Hardhome gezien en Jon doet verder niet zo veel verkeerd als in het boek. Wel mooi dat ze zijn einde ook onduidelijk laten, de lezers wachten namelijk al vier jaar op de ontknoping hiervan. :+
    Beste aflevering van het seizoen.

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Beste nieuws van alles. Boeken en show zijn even ver.

5. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Kan zij dat ook, ja? Dat hebben ze alleen laten zien bij die gasten van de btotrherhood without banners en dat gebeurde vrijwel binnen 10 seconde nadat hij dood was. Ik weet niet hoelang je de tijd krijgt :+.

Anyways vond het ook best wel snel gaan opeens. Zijn ze heletijd bezig met lang uitrekken en dan proppen ze alles in 1 episode. Wel kut einde, had al gelezen dat er iets ging gebeuren wat weer shockend was. Maar zat half op te letten en opeens zie je dus Snow neer gestoken worden. :'-(

Nu weer lang wachten, echt kut altijd!

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    nah, show en boeken lopen nu in bijna alle verhaallijnen scheef :+

maar boekspoilers zul je niet zo snel meer tegen komen, want shit is echt anders nu. Of het gebeurt in de boeken anders dan in de serie, of het is in de serie al geschrapt,of het is in de serie al gebeurt (en dan ongetwijfeld weer anders dan het in het volgende boek gaat zijn) of ze zijn ongeveer op hetzelfde punt aanbeland.

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat zal me een worst wezen. Kan gelukkig niet meer gespoiled worden. :+

Btw geniale comments in de post discussion haha.

https://www.reddit.com/r/gameofthrones/comments/39v7w7/s5_postpremiere_discussion_510_mothers_mercy/

"I can't wait to read his Yelp review of the Water Gardens"
    "Accommodations were iffy, but the customer service was alright. Daughter died tho, so 4/5"

"Maybe Benjen turned into a tree, which was chopped down and turned into a sign."

"Daenerys when the dothraki surround hers like '' fuck back to season 1''
    "And she dropped her ring so Strider, Legolas, and Gimli could track her!"

"They left Gimli at Mereen. He was like "Guys, I'm coming," and Dario was like "Did you even watch Lord of the Rings? The Dwarf literally serves no purpose but to slow them down."

Laatst bewerkt: 15 jun 2015
  8. TreV

TreV Enchantment?

Leuk Bevonden:
    119
    Toffe laatste aflevering, dacht bij Winterfell ff dat ik naar Total War aan het kijken was. Jammer dat het hele seizoen naar die confrontatie wordt toegewerkt en we vervolgens alleen de naweeën zien. CGI budget was er dit seizoen waarschijnlijk al doorheen gejaagd. Ik denk trouwens dat Stannis niet dood is, verwacht dat ze dat anders wel wat nadrukkelijker hadden laten zien.

Cersei is nu zo goed als vernietigd, had ondanks alles toch wel een klein beetje medelijden met haar. Maar ja, wie de bal kaatst.. Was trouwens ook mooi om te zien dat er toch nog iets van de oude Theon in dat wezen Reek zit, blij dat we nu van dat irritante mokkeltje van Ramsay af zijn. Vond haar bijna nog erger dan Ramsay zelf.

Varys in Mereen vond ik zelf wat minder, dat was in de boeken beter gedaan. Wie weet volgend seizoen. Al vind ik die scenes met hem en Tyrion altijd wel heel sterk, ook deze waarin niet veel bijzonders gebeurde. Tyrion nu 1 van de leiders in Mereen, ben benieuwd hoe dat zich verder ontwikkelt.

Vrijwel ieders verhaallijn eindige in een cliffhanger, wordt dus weer een lang jaar wachten.. For the Watch.

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Cersei is niet vernietigd hoor. Die laat The Mountain op iedereen los dat niemand meer wat durft te zeggen.

10. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Werd weer wakker door het warme weer. Dacht fuck it. GoT kijken!!! Stannis HYPE!!! BEND THE KNEE! GET REKT BOLTON FUCKERS!!!

11. TreV

TreV Enchantment?

Leuk Bevonden:
    119
    Je kon aan het einde idd zien dat ze uit is op bloed, maar als je de blikken van Kevan Lannister en die oude Maester zag.. Denk dat Kevan vanaf nu de zaken in King's Landing gaat regelen, verwacht niet dat Cersei hier nog van terugkomt. Het volk heeft nu geen enkel ontzag meer voor haar en de High Sparrow gaf aan dat er alsnog een rechtszaak tegen haar komt. Er zullen ongetwijfeld nog wel een aantal laatste stuiptrekkingen zijn, een kat in het nauw maakt immers rare sprongen, maar denk niet dat ze de macht die ze eerder had ooit nog terugkrijgt.

12. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Ik denk niet dat Cersei gaat opdagen bij die rechtzaken :p

Waarom werd ze blind?

13. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Heb niet echt een bepaald "wow" gevoel bij dit seizoen, het was wel leuk maar denk dat de verbazing er een beetje af is.
    Jammer van John Snow, maar die wordt dus een White Walker?

14. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Sand Snakes zijn wel echt retarded. Even de troonopvolger vermoorden, terwijl de erfgenaam van Dorne in handen van de Lannisters is. Als ze de eerste aflevering van seizoen 6 overleven stop ik echt met kijken hoor, al was Doran ook niet echt slim om die twee groepen elkaar uit te laten zwaaien... Jon met "Olly" als zijn laatste woord ook en Ghost was nergens te bekennen. :F: Toch nog wel genoeg mis met deze aflevering.

Obscure Thing vindt dit leuk.
  15. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Fuck dit fuck dat. Gebeurde zo gigantisch veel eh.

Cersei, terecht. Met Sansa en Brienne :emo:, Sansa en Theon nu op pad? Stannis dood lijkt me. Jon wordt sowieso hersteld, Carice is er niet voor niets. Kut Lord of Light.

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    waarom heeft bijna niemand het hier over
    Ser Robert Strong , Cleganebowl 2016 GET HYPE, What is HYPE may never die etc etc etc
    Ik had half verwacht dat ze die zouden skippen, ook al hadden we er al wat opbouw van gezien met Qyburn

17. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Spoiler van volgend seizoen:
    Brienne ziet eindelijk hoeveel swag Stannis heeft. Ze 'bend the knee' en wordt Stannis nieuwe main bitch. En dan gaan ze samen een riot stichten om Winterfell over te nemen en dan richting kings landing. True story! De rest gaat allemaal dood. Einde. En dan gaan Davos en Stannis op iedere vrijdag avond Cleganebowl kijken.

18. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Theorie over Jon die ik las:
    Jon is nu van zijn Watch Oath af. Als die weer terug geholpen wordt door Carice dan kan hij dus gewoon doen wat hij wil. Met die theorie van R+L=J is hij dan kandidaat voor de Throne.

Beter is dat het.

Voor wie moet ik rooten nu dan?

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Hodor, altijd Hodor

20. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    The Others.

Als de theorie klopt dan zou ie nog steeds een bastard zijn en hij heeft überhaupt geen enkele steun. Uiteindelijk heeft niemand een kans tegen Dany met haar Unsullied, huurlingen, draken, voormalige slaven en waarschijnlijk een nieuwe khalasar.

Deel Deze Pagina