Op Reddit is een persoon die elke week een mooie post maakt over extra achtergrondinformatie uit de boeken voor de desbetreffende aflevering. Erg leuk om deze extra details mee te krijgen. Die van deze week is hier te vinden: http://www.reddit.com/r/gameofthrones/comments/1cvroi/followup_for_nonreaders_and_now_his_watch_is/
Lol. Ik zei alleen dat het totaal niet saai is (vind ik...) en dat ik je zo tien redenen kan geven dat er daadwerkelijk iets gebeurt.
Ik vind het ook totaal niet saai, wel sommige delen saaier dan andere, zie mn andere post. Jammer dat je daar nou weer niet op ingaat.
Ja I know, heb ik gelezen. Zit alsnog 24/7 te XBW'en via Tapatalk. Maar wat betreft je post van toen, daar reageer ik op.
Als niet boekenlezer is het onwijs spoilergevoelig, dan zou ik het al helemaal niet lezen! Ik ben btw wel blij dat Reckuuza een beetje tegengeluid geeft.
Nou wat een achievement zeg, fan zijn van de meest gekeken (gedownloade) serie. Top man. Zelf vind ik GoT maar overschat, komt denk ook door de heule vette settings.
Het wordt hier niet gewaardeerd als je boekspoilers post, helemaal niet als je dat onaangekondigd doet!
Zoooooooo, sorry! Didn't know. Even zoeken... Edit: gelukkig was het niet een super grote spoiler aangezien: Spoiler Het al bekend was dat er reuzen waren in het kamp van Mance Heb het boeken topic al gevonden, ik was vergeten dat het A song of Fire and Ice was ipv Game of Thrones.. :banghead: