1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Game of Thrones [II]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 31 mrt 2013.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Is eigenlijk het eerste wat ik zelf ook dacht.
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.009
    Leuk Bevonden:
    9.574
    Heerlijke seizoensopener hoor!
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
     
    Rickk vindt dit leuk.
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Goede eerste episode, die irritaties van het vorige seizoen voor een deel weg neemt.

    Heel benieuwd naar de komende aflevering, maar ik hoop niet dat we een flinke dip gaan krijgen en dat pas rond episode 8 of 9 de spanning echt weer terug is.

    Hopelijk houden ze de pas en spanning erin. Grootste verrassing voor mij, ook al had ik het wel kunnen weten, staat in onderstaande spoiler.

    Sansa en Theon wachtte een zekere dood, maar toen kwamen Brienne en haar hulpje. Niet verwacht die al deze episode te zien.
    Hoop snel dat ze Ramsay uit de weg ruimen, liefst anders dan die prins van Dorne. Dorne blijft inderdaad lame.
     
  5. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Ramsay Bolton uit de weg ruimen? Ik hoop van niet, zijn personage is zo fucked up dat je hem nog meer haat dan King Joffrey Baratheon. De gevoelens als deze (de haat/afschuw naar Ramsay) is juist wat GoT zo sterk maakt. Daarom hoop ik dat hij nog wel even meespeelt en natuurlijk mag hij ook wel een keer een gruwelijke dood sterven, maar niet te snel please. En ja ik heb ook een graftiefus hekel aan hem :).

    Ow dat hulpje van Brienne of Tarth heet Podrick Payne :).
     
    L.A. en AnubisNefer vinden dit leuk.
  6. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Valt toch weer tegen.
    Jon zijn terugkomst gaan ze dus zo lang mogelijk uitstellen. Waarom verbranden ze zijn lichaam niet meteen?
    Brienne die altijd en overal op het juiste moment verschijnt.
    Ellaria en de Sand Snakes nemen wraak op Oberyn... door zijn broer en hun eigen neef te vermoorden. Doei House Martell. O en de rest van Dorne zal zeker de komende acties van een hoer en drie bastards gaan steunen..
    De kant die de serie op is gegaan is echt jammer. Geen logica, geen ontwikkeling van personages meer, alleen maar wraak, wraak, gore en cheesy oneliners.
     
    L.A. vindt dit leuk.
  7. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Nice episode. Heel veel verhaallijnen in 1 episode van GoT, erg zeldzaam!

    Tav Davos, lijkt me hierboven in spoiler meest logisch toch?
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Mja... kan me bijna niet voorstellen dat Edd (zo heet ie volgens mij...) op tijd terugkomt met Wildlings. Volgens mij worden ze binnen een paar uur aangevallen door Thorne en zijn mannen! Ik denk eerder dat Melissandre iets doet, de storm even gaat liggen, en dáárna bestormt Tormund + Wildlings het fort om 't over te nemen.

    Maar goed we gaan wel zien. :p
     
  9. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Over John;

    Spoilers tho:

    Carice heeft in seizoen 3 meen ik geboorte gegeven aan een lichaam loze ziel (oid). Maar deze heeft tot op het heden geen verdere rol meer gespeeld en leek tot op heden een beetje overbodig wat mij betreft omdat deze nooit terugkeerde.
    Maar nu is John een zielloos lichaam dus heb een vermoeden dat Carice hier gebruik van gaat maken..
     
  10. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    En dan gaat hij tegen The Mountain vechten? Battle of the zombies. Zou volslagen debiel zijn. Breng die man tot leven en laat hem episch ten strijde trekken tegen het witte kwaad om daarna Daenerys te trouwen en samen de 7 kingdoms rulen. Einde verhaal.
     
  11. Heavenraiser

    Heavenraiser The raiser of heaven

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    25
    Kan niet, Ramsay Snow is Azor Ahai. Hij zal de nieuwe leider van westeros worden.
    He was reborn amidst salt (from Theon's tears) and smoke (burning winterfell). He has Stannis' flaming sword (Pink letter). He has awaken dragons from stone (bran scene). Mel asks about AA and sees Snow.
    :p

    Thorne heeft niet zo heel veel belang bij een respectvolle begrafenis, maar kan dit houden als onderpand om een deal te sluiten met Davos en zijn matties.
    Brienne is in de buurt, heeft altijd aangegeven Sansa te volgen en hoort die honden van ver aankomen. Dus is niet zo gek dat zij komt helpen.
    Lekker botte scene.
    Die moordscene in Dorne was inderdaad een beetje.. onnodig lijkt het. Vraag me af wat ze hier mee gaan doen.
    Ik denk dat er nog altijd meer logica in de serie zit dan lijkt. Het lijkt chaos, maar eigenlijk zijn er wel degelijk patronen te herkennen die de willekeur er een beetje uit halen.
    Daarnaast zie je ontwikkeling bij Ramsay (hij was daadwerkelijk bang?), bij Melissandre (lijkt daadwerkelijk de hoop opgegeven te hebben), bij Reek (eigenlijk eind vorig seizoen al) en ik zie ook wel een kleine verandering bij Daenerys.
    Oneliners/grapjes mogen komende afleveringen inderdaad wel weer iets minder. En qua gore hebben ze zichzelf wel overtroffen moet ik zeggen. :')
     
  12. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    @Taab

    Maar er moet toch uiteindelijk wel iets met die
    'baby'
    gebeuren? Klinkt voor mij wel aannemelijk. Er zijn nu 2 elementen die elkaar nodig hebben als ware. Wie zegt dat het niet episch kan worden ;) hoop dat ik er naast zit tho.. Ben sowieso niet echt van
    het tot leven wekken oid, dood is dood, dan maar vette speler eruit
    . Maar het blijft ook fantasy dus alles is mogelijk
    ..
     
  13. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Ik neem aan dat je met baby die schaduw bedoelt. Die is na zijn opdracht weer in het niets opgelost dacht ik. En dood is dood is normaal wel waar, maar er is al iemand tot leven gewekt. Doe het dan met de enige echte held van het verhaal ook man. In theorie is het geinig om de held dood te laten gaan, maar dan niet in zo´n nietszeggende scene. Laat het dan op zijn minst zijn om de wereld te redden of zo. Misschien mag hij alleen tijdelijk terug komen, zoals Frodo :D
     
    Rienbu vindt dit leuk.
  14. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    mijn vriendin zei net hetzelfde. Was vergeten dat die schaduw idd al zijn opdracht volbracht had.
    My bad!

    Misschien toch maar weer eens de complete serie herkijken. Merk dat ik veel dingen vergeet met al die tussenpozen :+
     
  15. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ja leuk, wij hebben pas nog vanaf seizoen 1 gekeken. Erg leuk weer..
     
  16. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Waar haal je g*dverdomme de tijd vandaan? ;-)
     
    L.A., Garrett, Taab en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ziekte wet.
     
  18. Heavenraiser

    Heavenraiser The raiser of heaven

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    25
    Als je na seizoen 4 het eerste seizoen bekijkt is alles ineens helemaal anders :). Toffe ervaring.
    Lannisters zijn lang niet zo slecht en Eddard is gewoon een idioot ;).
    Jamie heeft een kind gekrippeld, verder valt het mee. Leisa heeft John Arryn vermoord en die moordpoging op Bran werd aangestuurd door Littlefinger.
     
  19. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Wat een BS met Dorne
    Wtf, doen die Sand chicks ineens op die boot? In Kings Landing...

    OH en die crazy hounds waren ineens weg?

    Serie maakt het zichzelf wel makkelijk met het grote succes, ze doen soms net of we achterlijk zijn.

    Wel tof is:
    De revenge van de Lannisters, de Nightwatch story en wat Arya nog kan. Plus Tyrion en Varys is tof. Wat is er ook alweer met LF?
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824

    Ze zijn gevolgd met een andere boot nadat Jamie weg was. En die hounds zijn hem gepeerd met een van die ridders. Want ze killen er 5 en er waren 6. Btw dit waren niet die hounds die iedereen kapot scheuren. Dit waren zoek hounds.
     

Deel Deze Pagina