1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Game of Thrones [II]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 31 mrt 2013.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    WTF

    Dat was een mooie verassing. Baas blijft het. Jammer van McShane. Goede acteur blijft had hem graag een paar afleveringen gezien. Rest was van de episode was oke maar een beetje hetzelfde als de laatste paar. Allemaal wat opbouw.

    Oh ja over Arya.

    "
    No needle Shit tons of silver Different clothes Different hair Different mannerisms
    It wasn't Arya.

    Mensen zeggen dat het misschien Syrio Forel is. Ook hoe ze liep met die handen op de rug. Weet niet hoe dat precies moet werken.

    "Arya on the other hand wasn't taking any chances. Last episode we saw her first thing go and find Needle and then she went to sleep with the sword drawn ready to defend herself immediately. No way in hell she's wandering the streets unarmed.

    Iets logischer.

    "
    Ok...so we can all assume that fight scene was an act....but I figured its worth some suggestive ideas. So....

    1. Before the scene she was seen flaunting Money to the Westeros Captain in order to get the word out there that a young girl was on her way to westeros in the morning.

    2. Then she chooses an open spot to try and avoid an easy death check after the fight. (Bridge)

    3. We can assume she knows enough from training to figure the waif will attack to the body. So I believe she has 1 or more pigs blood pouches around her body. She knows where and how to do this because last episode...she saved the actress. The actress then provided her help to make the scene on the bridge large and realistic.

    4. She then leaves the water and leaves a trail of blood....to lead her enemys to her. Expecting an unarmed (because she choose not to show needle during the fight scene) and injured girl; they will instead walk down a dark alley and be met with an uninjured girl who knows how to fight in the dark and carrying a sword."
     
    Laatst bewerkt: 6 jun 2016
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.550
    Ff zonder te spoilen boys..goede ep? Of weer 'tussenep'
     
  3. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Hij was wel goed hoor maar er wordt weer toegewerkt naar een paar grote gebeurtenissen, nog weinig groots of schokkends.
     
  4. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Tegen het einde gebeurt elk seizoen wel wat schokkends.

    Ga em vanavond kijken. Either way dit seizoen tot nu toe erg sterk.
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
     
    RemcoM vindt dit leuk.
  6. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Je WTF had ik al aan zien komen door veel theorieën te lezen en er werd wat naar gehint. Toch gaaf.
     
  7. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Hey Hybrid, ik vind die theorieën prima hoor, maar ik wil ze niet lezen. Zou je misschien volgende keer een titel boven je spoiler willen zetten of zo? Nu denk ik namelijk dat het over de aflevering gaat, maar die eerste zin denk ik meteen, shit zou kunnen kloppen, maar wil ik niet weten. Zo vertelde een vriend van me ook een retegave theorie over die zus van Ned Stark. Maar wil ik dus ook niet weten! Als het niet klopt, vind ik dat irritant, maar als het wel klopt, dan is de apotheose voor mij verziekt. Als je dit teveel moeite vind, prima, maar dan kom ik hier niet meer. Dan weet ik dat. Ben niet boos of zo hoor, maar gewoon een vriendelijke vraag.
     
  8. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Eens.

    Tussenep trouwens. Moet echt nog een hoop gebeuren wil dit seizoen geen 'tussen seizoen' worden.
     
  9. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Er komt echt wel iets groots aan, vorig seizoen was eigenlijk best ruk en alles wijst erop dat er nu wel iets gaat gebeuren.
    Draken? Maakt ze de oversteek al met Theon & Yara's schepen? Slag om Winterfell? Mega Whitewalker battle? Religie rukkers kapot maken? Ben benieuwd, volgende aflevering heet overigens No One dacht ik dus dat is niet lastig te raden over wie dat zal gaan, maar je weet het nooit..
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Wat... de eerste 5 afleveringen was er behoorlijk wat gebeurd.
     
    Laatst bewerkt: 6 jun 2016
  11. Heavenraiser

    Heavenraiser The raiser of heaven

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    25
    Sansa gaat het weer goed maken met Littlefinger <3. Gelukkig. Wat een goeie kerel is dat:)
     
  12. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.550
    Dit. Zo boeiend is dit seizoen (nog) niet. Het hangt weer eens af van de laatste 3 eps. Korte ep trouwens deze.
     
  13. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Stelletje verwende sensatierukkers.

    Ik vind tot nu toe erg sterk en boeiend seizoen, en er gebeurt genoeg. Elke aflevering grote veldslagen zien is ook niet leuk. Ik vind juist ook deze opbouw heerlijk om te kijken. Er staat op zoveel verschillende plekken wat aan te komen.. en sure het is een beetje cliche dat het altijd in aflevering 9 of 10 oid gebeurt. Maar deze opbouw is nodig jongens. Ik vind het genieten.
     
    RemcoM, Maddmonkey en Reckuuza vinden dit leuk.
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Dat was aan het einde Arya niet. Ze denken dat het of Jaqen is of iemand anders die al eens geholpen is door de echte Arya. Natuurlijk zit je dan met het gezicht, maar Jaqen staat nog in het krijt van Arya, gezien de munt die ze nog moet hebben uit seizoen 2 of 3 geloof ik.

    Waarom zou Arya dan bijvoorbeeld vorige episode in eens in een donkere kerker gaan liggen met haar zwaardje en de volgende episode een scene rondlopen met twee dikke zakken goud.

    Het is Jaqen of iemand anders. Jaqen wil haar waarschijnlijk laten ontsnappen en door aandacht te trekken als Arya laat hij de echte Arya een grote kans na. Die bitch ziet het dus niet aankomen die toestak.

    Om die reden hoop ik dat ze episode 8, 9 en 10 niet verprutsen hierom. :)
     
    Taab vindt dit leuk.
  15. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Ben ik de enige die hardop "Nee" schreeuwde toen Arya werd gestoken?!?
     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.963
    Jaqen stond drie deaths bij haar in het krijt, dat werden een stuk of 20, hij is niks schuldig.
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    We zullen het de komende drie episodes wel zien denk ik. Ik verwacht niet dat dit doorgaat tot in het volgende seizoen. :)
     
  18. Heavenraiser

    Heavenraiser The raiser of heaven

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    25
    Waarom niet?
    Er zijn zat mensen vermoord, er zijn minstens 3 mysteries onthuld. Mensen zijn op andere plaatsen en vormen een nieuw machtscentrum op verschillende plaatsen.
    Wat verwacht je nog meer dan?
    Wat mij betreft gaat het allemaal juist wat te snel, alsof er gerushed wordt.
     
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.550
    Khaleesi. Naakt op een draak.
     
    RemcoM en Rienbu vinden dit leuk.
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    We weten dat je houd van een hete kut klein draakje van ons. :+
     

Deel Deze Pagina