Mijn beste optie om legaal naar Ziggo te kijken is wat ik hierboven vermelde via mijn ouders. Verder sta ik open voor suggesties maar ga ik niet mijn mobiele en internet abonnementen van KPN omgooien voor een serie.
Volgens mij verdienen ze genoeg met Blu Ray verkopen en bioscoopomzet. Het downloaden is er wereldwijd niet minder op geworden en de filmmaatschappijen zijn niet failliet gegaan, dus medelijden hoeven we niet te hebben met ze. Dan moeten ze er maar voor zorgen dat het voor iedereen goed toegankelijk is allemaal. Ik betaal voor mijn Netflix abonnement, helemaal prima, maar alles wat niet op Netflix te vinden is of niet toegankelijk is in Nederland zonder dat ik van provider moet switchen, haal ik binnen op een andere manier.
Nou niet mee eens. Hoe je het ook went of keert, het blijft diefstal. Ook als er niet goed aan te komen is. Diefstal kun je niet in hun schoenen schuiven dat doe jezelf. Makkelijk zat.
Man GOT draait op de piraten. Weten de makers zelf ook wel. Helpt alleen maar aan de populariteit. Laten we plz nu geen illegale download discussie houden.
Iedereen moet dat zelf weten en ik veroordeel niemand. Maar ik blijf het onzin vinden om te zeggen, men moet maar zorgen dat het goed verkrijgbaar is, zo niet dan steel ik het. Gaat er bij mij niet in. Ik ben/was ook echt geen heilig boontje hoor. Maar diefstal is diefstal. Niemand dwingt je te stelen.. Ok back on topic.
Ho ho, wacht eens even. Ik ben niet de boef hé. Ik steel zelf niets. Dan ben ik nog eerder een heler, als je in deze termen wilt praten. Maar ik betaal er niet voor, dus wat ben ik eigenlijk? Profiteur?
Ik spaar alle afleveringen op en kijk het dan. Heb toch geen fb en kom. Niet meer in deze thread. Moet lukken.
Net gezien je merkt aan alles dat er nu echt naar het einde wordt toegewerkt maar vet hoor dat het weer begonnen is! Sent from my iPhone using Tapatalk