1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Game of Thrones [II]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 31 mrt 2013.

1. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.969
    Stel je niet aan man :lol:

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    Derka Derka, Spoiler Jihad! :D

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
  4. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.969
    Maar ff serieus gasten, ik check het topic vandaag nu extra omdat ik weet dat er een noeuwe ep is geweest nu. Puur om te checken aan de reacties of ie dope was of niet. Inhoudelijke shit hoef ik nog niet te weten totdat ik hem zelf heb gezien.

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Want als iemand hier zegt 'mwoah ik vond hem maar matig deze week' dan ga je niet meer kijken?

het is je goed recht hoor, maar ik heb het dus precies andersom

ga eerst zelf kijken en dan achteraf hier even posten en kijken of er nog wat discussie is over de nieuwste ep

6. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.969
    Nee tuurlijk niet, maar dan weet ik gewoon de meningen van mijn lieve forumleden al en ga ik hem kijken en kan ik me evt in de discussie mengen :)

7. oeloeimanu

oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

Leuk Bevonden:
    2
    Ga maar lekker kijken Reckuuza, het was een hele volle, toffe episode.

S03E05 'Kissed by Fire' spoilers:
    Dat was een hele volle episode, heleboel toffe scènes.

+ Team Stannis werd eens wat meer uitgediept. Shireen was erg schattig en Selyse was echt gestoord (die foetussen op sterk water :eek:). Ook leuk dat ze Shireen de creditmuziek hebben laten zingen. Het maakt Stannis eindelijk eens wat menselijker en tegelijkertijd triester.
    + Jaime. Zijn monoloog in het bad vind ik één van de hoogtepunten van het hele boek. Bizar hoe het beeld dat je van een personage hebt opeens 180 graden kan draaien. Heel goed verfilmd.
    + Gevecht tussen Beric en The Hound was tof.

Voor veel verhaallijnen wordt in deze aflevering opeens alles omgedraaid. Jaime en Stannis worden menselijker en worden daardoor een stuk toffer. Robb wordt daarentegen juist opeens een stuk minder likeable door de executie van Karstark. Tyrion en Cersei zijn opeens de pionnen in plaats van de spelers. Jon wordt eindelijk een man. De creditsmuziek ('Under the sea') sluit hier ook prachtig op aan. Wat dat betreft een erg thematische aflevering.

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Waar zijn Brienne en Jamie nu eigenlijk?

9. Nelioka

Nelioka Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In Harrenhal

Was weer een toffe episode, bracht erg veel diepgang met verschillende karakters mee :thumbup:

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    En waar is dat? Wist ook niet wie die gast nou was die ze welkom heette en waarom ze opeens zo goed verzorgd worden?

11. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    eens!

liedje:
    Heel vet riedeltje!

12. oeloeimanu

oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

Leuk Bevonden:
    2
    Harrenhall is dezelfde plaats waar Tywin vorig seizoen verbleef. Het ligt zo ongeveer tussen Kings Landing en Riverrun in (zie ook de openingscredits). Robb had in aflevering 1 van dit seizoen het kasteel overgenomen. Toen hij bericht kreeg dat zijn opa overleden was, vertrok hij met een deel van zijn leger naar Riverrun voor de begrafenis en liet hij het andere deel achter in Harrenhall onder leiding van Lord Bolton. Lord Bolton is één van Robbs belangrijkste Bannermen en hij heeft in de voorgaande twee seizoenen als zijn belangrijkste militair adviseur gediend.

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ah dus eigenlijk het plan van Catelyn gaat de mist in. Want eigenlijk is Jamie nu weer in de handen van Robb?

14. sikory

sikory Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Precies, en ze worden nu zo 'goed' behandeld omdat Jamie meer waard is levend dan dood en hij op het moment niet in goede staat is.

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Duidelijk. :)

16. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    was een toffe ep :)

17. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
    The brotherhood without banners vind ik echt tof gedaan_O_

18. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.861
    Jaime en Tywin. _O_
    Hoop eigenlijk dat ze ooit eens terugblikken op het gedeelte met de Madking en Jaime die hem neerhaalt. Zou dat wel eens echt willen zien, lijkt me tof. Maar goed, gaat niet gebeuren. Zijn al bij EP5 en iedereen heeft juist alleen maar meer screenplay nodig. :+

19. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Seven hells wat een aflevering! _O_

Het begin... het einde... sick.

Het gevecht was echt spannend... en schokkend.

Het einde met Tywin was echt bizar goed. Wat is die man hard. En ook de blikken en reacties van Tyrion en Cersei, bizar.

Jaime was ook één van de hoogtepunten van de aflevering. Hij wordt nu zo anders neergezet dan tot op heden, echt zo goed.

20. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.969
    Lijkt me ook baas idd, of shit met eerdere draken

Deel Deze Pagina