Episode gezien: Spoiler Ging inderdaad best snel. Het wordt op deze manier aardig opgeruimd. Bron ook eindelijk even in beeld geweest, die gaat niet veel meer screen time krijgen denk ik. Enige wat ik niet begreep is waar Jaime zo van schrok in die laatste paar seconden van de episode. Wat zei ze?
Ze zegt Spoiler Dat zij het was die Joffrey vergiftigde. Jaime en vooral Cersei dachten altijd dat het Tyrion was.
@yellow zet je geluid wat harder, of past die headset nog steeds niet? Dove vogel die ge d'r rondloopt! Snelle episode inderdaad, maar wel vet! THE KING OF THE NORTH!!!!
Vanavond wordt de eerste aflevering dat ik ga kijken via Ziggo. Iemand hier enig idee hoe laat e03 te bekijken is?
ze is vooral erg irritant aan het worden. Spoiler Damn Cersei, stone cold bitch. Wel een soort van gerechtigheid, maar toch damn woman
Daeny is echt slecht, wauw. Vooral als je daarna een sterke scene krijgt van Cersei. Duidelijk wel dat ze qua budget echt alles bewaren, zaten weer scenes tussen wat er echt niet uitzag. Einde was genieten tho. Spoiler Waarom begon Sansa zo te spacen toen Brann vertelde over haar en een witte jurk? Kan me dat niet echt herinneren.
Dat was de nacht met Spoiler Ramsay. De nacht dat ze verkracht werd? Overigens was er maar 1 iemand die scène aan het spacen en het was niet Sansa. Bran is lekker Emo geworden Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
Spoiler Het moet nu wel gaan komen dat Daeny en John ook wat flink aars gaan kicken. Straks is er niemand meer over en komen de white walkers ook nog