Spoiler Niets als ze steeds hetzelfde blijft doen als Tyrion, die gore wijn zuipen. En wat te denken van dat moment met Jaime.
Nou speciaal voor jullie in een spoiler. Het zegt verder precies niets want dit was allemaal altijd al zo.
Waarom zou je dit topic bezoeken als je de laatste aflevering nog niet gezien hebt? Of vind je het fijn om 10x dit op een pagina te zien en er niet op te klikken?
Was ook niet per se richting jou hoor. De vorige pagina staat ook vol. Ik vind het helemaal prima. Ik kijk zelf de aflevering vrijwel direct. Maar ik kan me zo voorstellen dat er mensen zijn die nog niet helemaal bij zijn en die wel de topics aanklikken. Ik doe dit zelf ook uit gewoonte zonder er bij na te denken of er mogelijk spoilers in kunnen staan.
Goddammit Jon! Spoiler Komt zo'n fucking draak over vliegen en wat doe je!! Je gaat liggen. Dit was je kans! Huppah zwaard de lucht in en de hele inhoud van dat beest over je heen laten vallen. Draak morsdood en vervolgens onder het bloed met een drakenkop in je hand naar Daeneris en haar laten knielen en je koning laten noemen. Daarna direct even laten zien dat je in bed meer man bent dan Drago. Maar nee hoor, hij staat als een verlegen jongetje in een grote zaal en wordt voorgesteld door een kerel met en presentatievermogen van een invalide kleuter. Gemiste kans.
Heel erg als je vermeld dat Episode 4 al te downloaden is. Stoute @Hybrid Wat ben jij een slechte moderator! Schaam je! Heb je ook een link of niet? PM me even.