1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Game of Thrones [II]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 31 mrt 2013.

1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Haha ja klopt, als is het iets voorspelbaarheid en schiet hij vaker uit z'n slof.

2. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Leuke theorie maar ik ben bang dat die niet klopt.

Ze heeft gewoon een ziekte als kind opgelopen namelijk Greyscale.

Op de wiki staat er het volgende over. Niet afkomstig uit het boek, dus geen grote spoiler ofzo.

Greyscale is a dreaded and usually fatal disease that can leave flesh stiff and dead, and the skin cracked and flaking, mottled black and grey and stone-like to the touch. Those that manage to survive a bout with the illness will be immune from ever contracting it again, but the flesh killed by the ravages of the disease will never heal, and scar them for life.

Princess Shireen Baratheon caught greyscale as an infant and survived, but the left half of her face was disfigured by the disease.

3. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Snel je spoiler dichtgeklikt , maar ga je nou serieus mijn theorie ontkrachten met iets uit het boek?

4. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Fuck... Niet weer. Geen boekspoilers hier in het topic! Hoe kunnen we daar nou op voorbereid zijn? Niemand weet dat het een boekspoiler is, da's mooi kut. :F:

5. Nelioka

Nelioka Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Staat op de wiki mensen... ga nu nou niet weer lopen mekkeren..

6. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Rot gewoon op met shit die niet in de serie is geweest. Men leest hier ook niet de wiki waarschijnlijk, want we gaan puur op de serie af.

7. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Eén keer de wiki gelezen en werd meteen gespoild.

8. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.971
    AMEN
    Optyfen met alles eromheen, dit is topic omtrent de serie.
    @DIEJONKOW

9. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Is geen wereldschokkende spoiler, en redelijk logisch. Maar waar denk je dat ze de wiki mee vullen?

10. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Overigens, over de Targaryens en draken: (geen boek spoiler)

Ik snap sowieso nog niet hoe die zich tot elkaar verhouden. Dan hoor je weer dat ze zelf draken zijn, maar Daenerys kan ze dus zelf breeden. En in het verhaal van Jaime kwam iets over de Mad King en reïncarnatie als draken ('burn them all') naar voren. Of was dat gewoon vaag symbolisch gelul?

11. Nelioka

Nelioka Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voortaan gewoon bij zulke spoilers erbij zetten dat je het gokt dat het zo is. Dan is het puur een vermoeden en kunnen ze niet zeiken over spoilers ;)

12. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Volgens mij zit het zo:

De Targaryens waren vroeger misschien ooit afstammelingen van draken, maar de laatste jaren al niet meer. De Mad King was inderdaad gek en dacht dat hij door te verbranden een draak zou worden.

En volgens is het zo dat Daenerys de eieren tot leven wist te wekken door het vuur en het feit dat zij er bij was.

13. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    En omdat de wiki echt vol spoilers staat.. ik zocht een keer een naam op en ik zag meteen wat er ging gebeuren.. had nog nergens op geklikt.

enige wiki die ik vertrouw is deze http://gameofthrones.wikia.com/wiki/Game_of_Thrones_Wiki

Speciaal voor serie-volgers.

14. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Het is geen boek spoiler aangezien die op de wiki apart vermeld worden. Die lees ik namelijk zelf ook niet.

Lijkt me meer dan logisch dat het gewoon een
    ziekte is

Als ze zoals jij zegt
    drakenbloed heeft krijg je niet opeens schurft op je hoofd.

Daarnaast is ze de dochter van Stannis en z'n vrouw dus waar zou dat 'bloed' vandaan moeten komen.

Eerder logisch nadenken dan gaan schreeuwen over boekspoilers.

@mattiejj: Die gebruik ik dus ook.

Maar hoe kun je nu dingen lezen die je niet wilt. Er staat precies boven over welk seizoen de tekst gaat en of het uit het boek komt of gebaseerd is op de serie (die reeds is uitgezonden).

Laatst bewerkt: 2 mei 2013
  15. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    had het over google in het algemeen: typ een naam in google en je ziet al meteen x dead bij de suggesties.

Die wiki is inderdaad veilig. :)

16. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Inderdaad. Ideaal dat die wiki na elke aflevering wordt bijgewerkt.

17. sikory

sikory Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En volgens mij ook door die heks erbij te verbranden, ben de naam even kwijt, iets van Mirri. Teminste zij zegt iets in de trant van 'only dead can pay for life' als ze Drogo 'red'

Verder moet je de theorieen van mensen hier niet gaan ontkrachten. Één van de dingen die juist leuk is aan deze serie is het mystrieuze en het niet weten wat gaat gebeuren.

18. Nelioka

Nelioka Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De drie draken zijn inderdaad geboren dankzij de dood van die heks. Soort van bloedmagie wat ze geleerd heeft van de heks zelf.

Nee dit is geen spoiler, was in seizoen twee al bekend :D

19. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Tenzij er mensen zijn die nog niet zo ver zijn met de serie.

Pas maar op! :D

20. Nelioka

Nelioka Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    We zullen zien wat voor reacties ik zometeen krijg... :D

Nee seizoen 3 in spoilertags kan ik begrijpen, maar seizoen 2 is allang klaar... als je die nog niet hebt gezien, is het je eigen risico dat je in dit topic komt toch

Deel Deze Pagina