1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Game of Thrones [II]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 31 mrt 2013.

1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Hij is van boven dunner dan van onderen obviously...

Herinner je je de tunnel niet meer?

2. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Uhm nee niet echt, wanneer was dat?

3. Nelioka

Nelioka Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Seizoen 1 dacht ik, als Jon moet wacht lopen op de muur toch?
    Loopt inderdaad langzaam schuinaf naar boven :thumbup:.

De dikte is niet echt goed te zien, maar je kunt wel nagaan dat een muur van 700 voet hoog wel aardig breed moet zijn anders stort de bende in :D

Laatst bewerkt: 6 mei 2013
  4. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Ja oke begrijpelijk maar hij lijkt me geen km'ers lang dus soms denk ik van shit niet zo moeilijk doen en graven.

Maar oke als je bij alles zo gaat nadenken blijft er niks meer over.

5. Nelioka

Nelioka Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Over het graven van een tunnel is wel een backstory te vinden in de boeken en de wiki's... maar dat ga ik hier niet spoileren :rolleyes:

6. CheesieOnion

CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    De breedte van The Wall wordt in de boeken beschreven als zo breed dat 12 ridders te paard er naast elkaar op kunnen rijden en aan de onderkant is hij nog dikker. Dus een tunnel boren is ook lastig en misschien krijg je dan het risico dat hij helemaal inzakt.

7. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.971
    ^^BOEKSPOILER

8. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Heb je ooit al eens een nuttige bijdrage gehad aan welk topic dan ook?

9. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.971
    Volgens jou niet.
    Het is en blijft een boekspoiler.
    Anyway @ Hybrid, Jon Snow is te zien in ep7 volgens de preview. Verder heb je volkomen gelijk. Door de vele characters is het tempo erg traag. Dat zelfs Willem deze ep saai vindt, het is bizar. Ik vond hem tof daarentegen.
    Die chaos speech was idd hard, en die wallbeklimming. Alleen kan iemand me nog precies uitleggen wie Robb nou gaat versterken in zijn army? En waarom die dude per se met een chick van hun moet trouwen?

10. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
    Hij moet trouwen met een dochter van Walder Frey, een ouwe lul met >9000 dochters. Hij bezit de brug over de Twins (bigass rivier) en heeft een groot leger. Die kunnen ze alleen krijgen door Edmure aan een van zijn dochters te trouwen.

11. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    Toffe episode, dat laatste shot: :eek:

12. CheesieOnion

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom is het een boekspoiler als je The Wall toch ook gewoon in de serie zit, boekbeschrijvingen van personages zijn toch ook geen spoilers? En zolang niemand behalve jij er over zeikt, ga ik ze ook niet veranderen, gezien dat de enige bijdrage van jou omtrent GoT "BOEKSPOILER!!!" is.

Was inderdaad erg tof om te zien, ook al voelde het alsof de aflevering twee eindes had:
    1. De chaos-speech van LF. 2. Het uitzicht vanaf The Wall.

Laatst bewerkt: 6 mei 2013
  13. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    Ken je de suspense nog uit Seizoen 1? Ik kan bijna garanderen dat ep7 heel erg tof gaat worden. Had namelijk het idee dat ep6 de voorbereiding is voor de grande finale van het seizoenseinde.

14. CheesieOnion

Leuk Bevonden:
    0
    Die suspense kan ik niet echt zeggen dat ik hem herinner, kan ook mede komen doordat ik alles tot S03E01 in vijf dagen heb bekeken. En natuurlijk omdat het feit dat Ned doodgaat door het hele internet zowat al gespoiled is. Ik kan nog niet zeggen dat ik een voorbereiding voor een seizoensfinale zie, maar ik ben dan ook nog niet zo ver met de boeken dat ik weet wat er gaat gebeuren. Dat hij tof gaat worden geloof ik zeker, doordat de laatste afleveringen steeds weer beter lijken te worden

15. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Vette ep, wel wat vraagjes.

1. Wie zitten er op die boot als sansa aan het huilen is? Ik volgde dat stukje niet helemaal.
    2. Waarom gebruikt Joffrey die hoer als een schietschijf?

Ik merk dat ik door de boeken te lezen echt ff moet schakelen :+

16. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.971
    Je bent blijkbaar beperkt en leest mn andere teksten niet? Het is en blijft een boekspoiler, weliswaar totaal geen grote en megabelangrijke, als je het maar bij die dingetjes laat. Voor de overige boekspoilers hebben we een heel apart topic, dus gtfo daar heen. Gewoon, nog even voor de duidelijkheid.
    @extrabb thanks
    @madd:
    joffrey is volgens mij compleet geflipt en vind het opwindend om chicks te martelen/dood

Laatst bewerkt: 7 mei 2013
  17. Nelioka

Nelioka Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij liet in seizoen twee toch ook een hoer een andere hoer doodknuppelen met een tafelpoot?

18. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.971
    Zoiets volgens mij wel ja :+

19. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Sansa hoopte op de boot van Lord Baelish Kings Landing te kunnen verlaten. Tyrion vertelt haar echter dat ze met hem moet trouwen waardoor dat feest niet doorgaat.

Joffrey is gewoon fucked in z'n hoofd. Die hoer die hij heeft bewerkt is Ros, waar Varys en Baelish het ook over hebben tijdens de chaos discussie.

20. oeloeimanu

oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

Leuk Bevonden:
    2
    1. Littlefinger, zijn sigil (the mockingbird) staat op de zeilen. Hij vertrekt naar de Vale toe. Sansa huilt omdat ze met hem mee had kunnen gaan, maar nu moet ze in Kings Landing achter blijven om met Tyrion te trouwen.

2. Omdat hij gestoord is.

Ik vond deze aflevering wat tegenvallen. Geen enkel moment was echt slecht, maar het voelde gewoon wat minder aan dan de afgelopen paar afleveringen. Nog wat gedachten:

S03E06 'The Climb' spoilers:
    + Melisandre en Thoros samen vond ik leuk om te zien. In het boek hebben we nooit gezien dat die twee elkaar ontmoeten, dus dit vond ik wel interessant. Was dit ook de eerste keer dat we 'Valar Morghulis, Valar Dohaeris' hoorde?
    + Ik had nog wat twijfels over de casting van de jongen die Theon aan het martelen is, maar die zijn nu weg. Hij is heerlijk sadistisch.
    + Olenna Tyrell en Tywin Lannister in één kamer!
    Edit: Nog vergeten: + 'If you think this has a happy ending, you haven't been paying attention. ' Game of Thrones in a nutshell.

+/- Was dat nou Ros die door Joffrey gedood was? Ik had niet verwacht dat ze haar nu zouden doden. Ik dacht juist dat ze wel een bepaalde rol voor hadden gevonden. Blijkbaar niet.

- Waarom zagen we niet hoe Tyrion het nieuws aan Sansa vertelde? Al was Sansa die huilend naar Littlefingers boot kijkt ook wel effectief.
    - Dinerscène tussen Jaime, Brienne en Roose was minder spannend dan ik had gehoopt. Het voelde een beetje alsof ze er heel wat meer van hadden geschoten, maar dat ze veel er uitgeknipt hebben voor de uiteindelijke aflevering.
    - The Climb zelf vond ik iets te cliché action-movie uitgewerkt, last-minute saves, slechte CGI, zoenscène, etc.

Preview voor volgende week:

'The Bear and the Maiden Fair' heet hij, toffe naam!

Laatst bewerkt: 7 mei 2013

Deel Deze Pagina