Hahaha de hele serie zit vol klootzakken en bitches en van jou mag hij wel eens dood? Beetje eng dat je zo denkt
Interessante video van HBO over huwelijken en de politiek in Game of Thrones: Ik zou het zeker even kijken als je je geheugen weer wilt opfrissen over het afgelopen anderhalve seizoen m.b.t. de Kings Landing en Robb verhaallijnen Nog een vraagje die me te binnen schoot @2:02 : hebben we Tommen eigenlijk gezien dit jaar? Ik vond hem vorig jaar wel grappig voor de paar scènes waar hij in zat.
Boeiende EP, veel gebeurtenissen en shit. Sam is wel een sukkel. Cersei en Joffrey waren weer geweldig. Weinig Joffrey gezien dit seizoen, maar moment tussen Tyrion en hem maken alles goed.
Spoiler Waarom die Sam haat ? Hij is juist een beest, ik zie joffrey geen White Walker koud maken Zin in volgende episode, zo te zien zijn Jon en ze wildling gappies bij dat kasteel, brandon met warg ogen en ik wil meer zien van die nieuwe dude die bij khalisie is aangesloten.
Waarom nou weer zo moeilijk doen... http://www.ad.nl/ad/nl/1002/Showbiz...s-actrice-weigert-uit-de-kleren-te-gaan.dhtml
Ik heb gehoord dat verschillende acteurs een naakt-clausule in hun contract hebben staan, dus het lijkt me dat ze hier niet zomaar onderuit kom. En in ieder geval in seizoen 3 is er ook niet echt een reden geweest om haar naakt te laten zien en ik zie liever een scene waarbij het verhaal wordt uitgebreid dan een sexscene, die niet zo veel toevoegt.
Trouwens, dat stukje conversatie van Oma Tyrell aan tafel 'Jij wordt dan de schoonvader van je zus, en als ze een kind krijgt ben je opa en oom, blablabla' hahaha
Als ze dan maar wel een beetje relevant blijft en er niet maar bijgehouden wordt omdat ze zo leuk was.
De expositie in A'dam was wel geinig niet echt indrukwekkend of groot, maar wel leuk opgezet. Pakje van Tyrion was echt baas En uiteraard een foto gemaakt op de troon