Ik vind het wel leuk om te zien dat de meeste van jullie nog niet gespoiled waren over de gebeurtenissen van afgelopen episode. Bij zo ongeveer elk Game of Thrones youtube filmpje en elk GoT gerelateerd nieuwsbericht van het afgelopen jaar waren er wel wat eikels die dat spoilden. Betekent overigens nog niet dat je nu wel veilig youtube comments kan lezen, want er zijn nog meer dan genoeg andere gebeurtenissen die ze voor je kunnen verpesten Edit: Filmpje met de producers over de vorige aflevering: [yt]DQsl5Bz312k[/yt]
Gast kom jij hier alleen maar om op andere mensen te kakken? Fucking aansteller. Mensen die shit uit het boek gaan zeggen over dingen die nog moet gebeuren oke niet doen, maar CheesieOnion zegt niks wat het voor je kan verpesten als je puur de serie volgt. @Dyonko: Denk dat de Starks zeker nog niet zijn uitgespeeld en weer een grote rol gaan innemen. Ik deel sowieso je mening dat ik met die familie het meeste heb.
2de keer die scene zien is nog erger edit: @inferius, zou kunnen maar wie was die andere persoon dan?
Dat is dus vragen om spoilers, maar misschien dat we iets over Balon horen, gezien de preview van de volgende aflevering. @Maddmonkey Balon Greyjoy en Joffrey Baratheon
Let op als je toevallig Frankie Boyle volgt op Twitter, heeft paar major spoilers van het derde boek op gepost, klootzak.
hoezo vragen om spoilers? hij vraagt om speculatie, want speculeren doen mensen die niet weten wat er komt. Ik had er nog niet aan gedacht, maar was Greyjoy de ander? Ik ben benieuwd, ze zullen vast wel aan hun eind komen op een gegeven moment, maar ik ben benieuwd wanneer en hoe, en vooral wat er na komt.
Ik wil geen zeikerd zijn, maar voor dat filmpje op de vorige pagina mag ook wel even gewaarschuwd worden. Ik zat op reacties te wachten van de producers, niet de grootste spoiler van de episode. Ok, heb het dan al gezien, maar er zijn er nog veel die dat niet hebben of pas aan het seizoen beginnen als alles afgelopen is. En maakt mij ook niets uit als dat niet in spoilertags komt, maar vond een waarschuwing wel op zijn plaats.
Meestal zetten mensen het er bij, zoals bij het filmpje op de vorige pagina; ''Filmpje met de producers over de vorige aflevering'' kwestie van begrijpend lezen en niet meteen alles aan klikken.
Precies, maar die discussie is de afgelopen pagina's redelijk fel geweest, vandaar. Mij maakt het niet uit hoor, zolang de boekspoilers vooral maar achterwege blijven. Ik hoef al die complotten niet direct te weten.
Godver, ik zat buiten op school een sigaretje te roken, zitten twee amerikaanse uitwisselingsstudenten uitgebreid de boeken te bespreken, gigantische spoiler van de volgende aflevering. En ik maar denken dat in dit topic het grootste gevaar zat.
Spoiler Iemand die me kan uitleggen waarom Catelyn dood moest? Robb kan ik begrijpen, maar wat was de reden dat Catelyn en de rest van de bannermen dood moesten? Was het alleen de zakelijke deal tussen de Lannisters en Bolton/Frey, of zat er ook nog een persoonlijke reden achter, naast Robb's "verraad"?