1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Game of Thrones [II]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 31 mrt 2013.

1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja man kan niet wachten op de E3. ;)

2. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Gigity Gigity, Kahleesi :cool:

3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Lol, dan ben ik aan het werk.

Dus dat is thuis komen, Game of Thrones downloaden, E3 kijken... fffuuu.

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    En waarschijnlijk weer met een brok in je keel in bed duiken. :+

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.637
  6. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Nice.

7. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869

Fuck. Hele week wist ik al wel dat er iets gigantisch ging gebeuren, dus zo goed als alles vermeden over GoT wat mogelijk was. Uiteindelijk gelukt, tot vanmiddag de Facebook-pagina al twee foto's vrijgaf over het laatste gedeelte zonder je iets zag. Wist dus dat er wat ging gebeuren, maar dit... Fuck. 8)

8. CheesieOnion

CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    Social media is dus echt de nummer 1 plek om gespoiled te worden, vooral als je een officiële pagina hebt geliked van een serie. Volgens mij hanteren ze er een 24-uurs regel; je hebt 24 uur om de nieuwste aflevering, daarna vinden we dat we het mogen spoilen. Dat is in ieder geval beter dan iets groots spoilen, nog voordat de aflevering in de westkust is uit gezonden (*kuch*How I Met Your Mother *kuch*). En aan de ene kant snap ik die 24-uurs regel ook wel, een Facebook-pagina moet toch enigszins actueel kunnen blijven.

9. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    Met HIMYM was het laatst gewoon kut omdat ze daar meteen alles qua verhaal en belevenis voor je spoilen met de foto. Nu zag ik gelukkig eigenlijk nog niks, dus thank god. Zou wel pissed zijn, al kijk ik over het algemeen een nieuwe EP wel redelijk snel. WTF effect is denk ik vooralsnog wel groter dan destijds met Ned vind ik, machtig. Seizoen was maar behoorlijk matig, maar dit vergeet ik niet zo snel. :+

10. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Geloof me; Al keek je nog heel snel; HIMYM kon je nog niet gezien hebben ,tenminste als je in nederland woont.:+ Ik stond om half 7 op en keek ff op mijn telefoon en toen was ik al gespoilerd.:+

GoT heeft volgens mij pas 2 uur geleden een echte spoilerfoto erop gezet.
    Dinsdag was alleen een foto van de songtekst van Rains of Castamere.

11. Viper62

Viper62 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Wow... Vandaag pas de laatste aflevering gekeken, gelukkig uit de buurt van spoilers weten te blijven en ben nu best wel flabbergastested, allejezus was een einde.

Wel een goede oplossing voor de hoeveelheid personages problemen, ik geloof dat ze nu de helft van de acteurs van de loonlijst af kunnen halen

12. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat er gewoon nieuwe karakters geintroduceerd worden...

13. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ja, heel veel van de nieuwe karakters in S03 hebben we nog weinig van gezien. Dus die zullen wel meer screentijd krijgen. Zoals Mance, Brotherhood without Banners en Bran zal wel belangrijker worden.

14. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    Benieuwd welke huizen nu zullen opstaan. Wat mij betreft hoeft het allemaal niet nog groter, maar gaat ongetwijfeld gebeuren.

Van de Tyrell krijgen we vast nog meer te zien, ook benieuwd hoe ze te werk gaan met de Lannisters. Weet niet wat er nog over is van de Tully's, maar wat mij betreft gaan ze lekker oorlog voeren samen met Lysa Arryn als ze hoort dat haar zus dood is. Wel zonde dat de Starks eigenlijk nu zo goed als kapot zijn, wel machtig om te zien hoe zo'n huis/familie helemaal kapot is gemaakt. Natuurlijk zijn de kinderen er nog, maar denk niet dat ze echt veel nog gaan doen. Of Sansa moet even Joffrey neersteken, sowieso tijd dat een andere familie eens eraan gaat. Vind het vooral kut dat Catelyn dood is, sympathieke vrouw in de serie. Met Rob en zijn vrouw kan ik meeleven, oorlog alles en sommige moeten en gaan gewoon dood.

15. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Nog een vraagje:

hoeveel direwolfs leven er nu nog? Volgens mij is zowat alles al vermoord toch :eek:

16. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ghost, Nymeria, Summer en Shaggydog

17. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Dus dat zijn de wolven van Jon, Arya, .... en rickon toch?

18. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Idd en Bran :)
    Ben zelf pas bij boek 1, dus weet niet hoe het afloopt allemaal, maar ben hard hard aan het lezen na aflevering 9.

19. oeloeimanu

oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

Leuk Bevonden:
    2
    Twee scènes die wel interessant zijn om te zien na de aflevering van een week geleden:

Vanaf ongeveer 1 minuut:

Volgens mij is het wel redelijk duidelijk dat Bolton hier echt denkt dat er een einde moet komen aan de oorlog. "They rot in the ground while their killer runs free." *shot focust op Robb*. Karstark heeft het over Jaime, maar volgens mij denkt Bolton hier dat 'their killer' eigenlijk Robb is.

Ook een stuk duidelijker nu waarom Jaime naar KL werd gestuurd en waarom Bolton niet zo blij was dat zijn hand er af was gehakt. De grap van "Overplaying your ... position" had ik de eerste keer gemist trouwens, hehe.

Ik heb trouwens wat uitgelekte foto's gezien van de komende episode. De meeste waren niet zo boeiend, maar er zat er ééntje bij die je absoluut nog niet wilt zien voor de aflevering. Kijk dus even uit als je op tumblr en zo zit.

20. CheesieOnion

CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    Vanaf seizoen 4 komt House Martell er uit. Dit is het Major House uit Dorne, het zuidelijkste kingdom van Westeros, deze hebben we in de serie nog niet gezien.

Ik weet welke je bedoelde en ik wist dat al uit het boek, dus ik was niet gespoiled. Maar hij is inderdaad erg vet.

Deel Deze Pagina