Hier in de US net een vooruitblik en Q&A op seizoen 4 op tv geweest. Zitten vette dingen tussen Filmpje in spoiler: Spoiler
Tyrion en Jaime die dansend de trap afgaan Het ziet er voor de rest weer erg goed uit, zoals gewoonlijk. Dit gaat een erg goed seizoen worden
Ik kan me seizoen 3 vooral door aflevering 9 herinneren. Verder was het veel sfeer en wat toffe ontwikkelingen bij Khaleesi. Heb ook wel een S3 recap nodig.
S3 recap: Spoiler Starks allemaal dood behalve die dochter. Verder veel doelloos wandelen en geauwehoer
Seizoen 4 word echt ziekelijk goed denk ik. Lees alleen als je ''A Feast For Crows' hebt gelezen: Spoiler Ik hoop echt dat Lady Stoneheart aan het einde van de laatste aflevering word laten zien en ook dat stuk in het boek waar Sansa ''Winterfell' maakt uit sneeuw. Ow en DRAGONS!!! PS: Moet dit topic niet [TV]Game of Thrones [IV] gaan heten.
Nog een aflevering en dan heb ik alle seizoenen voor de tweede keer afgekeken, m'n moeder werd helemaal mad bij Spoiler S03E09 maar m'n pa had het natuurlijk al eens gezien .
Laat maar komen die trailer, maar dan mogen ze voor 6 april nog wel een 3e uitbrengen. Stel je voor dat we te weinig zien voor de serie begint. Moet goed voorbereid zijn, zeker met een serie als deze.
[yt]d2ZNaLQD60Y[/yt] Niet zo schokkend deze keer. Wel opmerkelijk dat we een White Walker te zien krijgen, ben benieuwd of ze dit jaar eens wat doen.
Dat dacht ik ook ooit en nu heb ik ze allemaal uit en kan ik niet wachten op een volgend deel.. Vind in de boeken sommige gebeurtenissen toch echt een stuk spannender overkomen dan in de serie. En dan te bedenken dat ik de serie al helemaal geweldig vind! In de serie lijkt ook alles zo snel te gaan, in de boeken ben je soms een half uur bezig met één gebeurtenis waardoor de climax velen malen groter is. Tenminste zo heb ik het ervaren...