Oke ik ben net begonnen met kijken en ben nu bij Episode 7. En wat ik niet snap: Spoiler Hoe kan Ned Stark opeens weten dat Queen Cersei en haar broer Jaime seks hebben gehad? Je ziet nergens dat Ned Stark's kind ooit daar over beginnen?
Komt later, of je hebt niet goed opgelet: Spoiler Hij leest een belangrijk boek wat de haarkleuren verklaard van die kutkinderen van hun. Daar staat informatie in over die incest toestand.
Oh ja dat heb ik wel gezien inderdaad. Spoiler maar dacht dat over die vrouw van hem ging die hij vroeger leuk vond ofzo die blond was
Spoiler Jij dacht dus dat die Baratheons door de eeuwen heen altijd kinderen met bruin haar hebben gehad, omdat ze altijd voor die brunettes gingen?
Zo gaat diep. Ten minste voor mij. Nu valt alles op zijn plaats. Ook beetje door Google. Vind het lastig al die namen en groepen. Is ook de reden dat ik gestopt ben met Broadwalk Empire en van Godfather niks snap
Officiële poster voor seizoen 4 (van de Game of Thrones Facebook). I like it. Die teasers van de voorgaande pagina hebben wel belachelijk slechte CGI in hun intro's, haha. Die characterposters zijn wel beter dan die van vorig jaar met hun rare halfblauwe, halfrode gezichten. Alleen waar zijn Stannis en Davos? Edit: Dat is alleen maar een goed excuus om het nog eens te kijken!
https://www.facebook.com/GameOfThrones/posts/2910998691007 Dit is wel nice. Even de link volgen, vragen beantwoorden en er achterkomen hoe je dood gaat in GOT. Jijzelf! Ik word onthoofd door types als Ned Stark!
Als je van lezen houdt, lees de boeken! Je snapt alles zo veel beter en ze zijn echt geweldig. Ook vind ik de kwaliteit van de serie goed genoeg om een mooie aanvulling op de boeken te zijn.
Er zitten zelfs dingen in van na Feast for Crows volgens mij. Want ik ben er bijna doorheen geworsteld en ik zie shit die daar nog niet gebeurd is. Enorm saai boek vergeleken met de voorgangers trouwens.
Door die poster voor S04 laatst en titel van het boek denk ik wel waar ep9 zich vooral gaat afspelen.
Shot op 0:55 Nog maar vier weken voor de eerste aflevering! @ Fiasco: wat denk je dan? Ik zal er verder niet op reageren, maar ik vind het gewoon leuk om speculatie te lezen