Voor zover ik kan herinneren lijkt ze er behoorlijk op hoor. Ik heb echter geen trailer gezien wil niet gespoilert raken what so ever
Ik zag het eerst ook niet, maar een reverse image search levert op dat het toch echt Sibel Kekilli (Shae) is: Klik.
Nou ja, weet niet hoe lang je van plan bent op te blijven. Ik zal pas maandag na mijn werk kunnen kijken.
Maandag is gewoon standaard GoT-dag voor mij, don't care dat het zondagavond al wordt uitgezonden Maandagavond staan er ook al lekker 720p-versies online met prima subs
Fuck, zondagavond m'n ma ophalen op Minneapolis-St. Paul airport om 7 uur. 9 uur thuis GoT kijken ga ik nooit redden
Gewoon lekker op maandag middag kijken zoals altijd. Sowieso kunnen we het hier in Nederland nooit op zondag kijken.
Cool. Dat is ook gaaf natuurlijk. Maar de preview van episode 1 is in ieder geval al erg stoor. Ziet er ook naar uit dat het budget flink omhoog gegaan is.
Oh fuck ja. Hij is de laatste tijd echt al m'n favoriete muziek aan het ver-metal-en, eerst Kill Bill en nu GoT