Weet ik dat ook weer. Wel zin in zondag, want die scéne met The Hound is wel Viral gegaan. Hopen op meer van dit soort scenes, kunnen ze net als bij The Walking Dead de FB vol spammen met herhalende meme's.
Volgens mij heeft schaapie de boeken gelezen en dan in combi met de preview dat hij die uitspraak doet. Ik ben benieuwd iig laat maar komen.
Nou eindelijk even kunnen checken. Michiel Huisman is well een toffe toevoeging, maar Daario zat al in de serie toch? Dat wordt dus een love interest van de Khaleesi zo te zien.
Vind het aardig jammer dat na 4 seizoenen mensen het nog steeds nodig vinden om iets te "spoilen" Deze is niet zo erg maar toch. In deze thread bestaan de boeken gewoon niet. Klaar. Dus ga aub ook niet semi spoilen. Alleen maar om een harde plasser te krijgen omdat je weet wat er gaat gebeuren.
hij spoiled eigenlijk niks want dit seizoen word een en al epic, ik kan precies hetzelfde wel zeggen over eigenlijk alle eps word gewoon een heel , heel erg vet seizoen maar het is idd wel lastig om de serie los te zien van de boeken want als je alles gelezen hebt kijk je er des te meer naar uit om te zien hoe ze wat in beeld gaan brengen en of en wat ze aan gaan passen kan niet wachten op morgen Summer islanders zijn negers toch ik had bij Dornish men altijd een beetje het midden oosten in m'n hoofd een beetje a la Turkije ofzo
Maar eh. Ik wil gewoon verrast worden. Nu zit ik al met het gevoel van er gaat iets groots gebeuren. Allemaal leuk en aardig dat mensen het op scherm willen zien van wat ze in de boeken hebben gelezen maar zitten hier veel mensen die de boeken nog nooit hebben aangeraakt. Daar moet gewoon rekening mee gehouden worden. Blijft een serie topic alsof er geen boeken zijn.
Volgens mij Italianen/Grieken Summer Islanders zijn iig de black dudes ja en Essos (waar Dany is) dacht ik juist de 'Arabieren'.
Ik snap die drang van de boekenlezers ook niet dat ze elk moment willen laten zien dat ze weten wat er gaat gebeuren...
Het is een beetje hetzelfde als het bekijken van een film met iemand die die film al gezien heeft. Vervolgens voor alle leuke stukjes zeggen "Oh dit stuk is zo grappig, let maar op" of voor de climax "Nu komt het hoor, kijk maar". Dat herkent iedereen wel. Is gewoon een stukje overenthousiasme denk ik. Dat maakt het overigens niet minder irritant.
Het is niet het willen laten weten of expres willen spoilen. Kijk er gewoon erg naar uit en ben erg benieuwd hoe het in beeld word gebracht en of er wijzigingen zijn
Het is ook geen spoilen, maar enkel het vermelden dat ze weten wat er gaat gebeuren. Gewoon zinloos, maar zal wel komen door dat overenthousiasme wat PyamaMan al zegt.