1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Game of Thrones [II]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 31 mrt 2013.

1. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
  2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Einde was wel tof. Dacht al steeds dat ze van die kinderen gewoon White Walkers maakte.

3. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Alweer een boeiende aflevering.

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.861
    Shit, gebeurde weer een shitload. Blijf me toch wel verbazen, deze vier EP's zijn toch wel van een fijnere kwaliteit op alle vlakken dan de eerste drie seizoenen. Wel beetje jammer van Daeny's stuk, daar mag wel wat budget in gestopt worden.

Moest even opzoeken wie Locke alweer was haha. Bekend gezicht maar kon zijn rol even niet plaatsen. Heel gedeelte daar begint ook los te gaan. Beter maken ze Hodor niet af hoor! :+
    Oh en hopelijk kunnen ze het budget aankomende seizoenen verhogen voor Piccolo en zijn White Walkers. :+

Laatst bewerkt: 28 apr 2014
  5. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Nice!

Ik miste wel echt de draken die nog rondom die vlag vlogen. 8) Dat zou epic zijn.

Verder heel fijne episode. Ook erg blij dat er niet heen en weer gesprongen wordt tussen verhaallijnen. Gewoon van de één naar de andere.

Jaime is echt één van m'n favoriete personages nu.

Daarnaast is die White Walker erg gaaf! :eek: Ben benieuwd of meer van ze te zien krijgen.

Dit is dus de koning van de White Walkers! :eek:

Laatst bewerkt: 28 apr 2014
  6. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Darth Maul anyone?

Jaime is een held trouwens.

Sent from my Willem9000

7. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Vond de aflevering oke, als je het vergelijkt met de voorgaande afleveringen. Deze aflevering was meer een voorbereiding voor hopelijk de volgende en niet dat het helemaal doorloopt.

8. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    Preview Episode 5, Season 4:

WTF Arya! :x

9. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Hahaha eerste waar ik aan dacht. Eerst ook al die wildlings en nu dit. Zijn gewoon star wars fans.

10. oeloeimanu

oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

Leuk Bevonden:
    2
    Game of Thrones S04E04 Oathkeeper
    Ok, dit vond ik echt een leuke aflevering om te zien, vooral omdat er eigenlijk helemaal niks uit het boek kwam.

- Om maar met het eind te beginnen: :eek: Dit is denk ik de eerste keer dat de serie echt belangrijke info laat zien die nog niet in de boeken was geweest. Het bevestigt dat de Others inderdaad meer zijn dan alleen hersenloze slechteriken en dat ze blijkbaar van mensen (of misschien alleen baby's?) nieuwe Others kunnen maken. Blijkbaar stond er eerst in de HBO summary van deze aflevering dat die Darth Maul op het eind
    The Night King
    is :eek:

- Ben wel erg benieuwd hoe het bij Crasters Keep gaat aflopen in de komende aflevering(en). We hebben dus Karl en de mutineers, Bran en zijn clubje en een gevangen Ghost (hoe dan trouwens?) en Summer daar. En dan moet Jon met vrienden en Locke daar aan gaan komen. Benieuwd hoe dit gaat aflopen. Vond het sowieso wel leuk om wat meer van Locke te zien. En Sam heeft blijkbaar aan Jon vertelt dat Bran nog leeft :eek:

- Beginstuk met Dany in Meereen vond ik goed gedaan. Barristan keek wel erg bezorgd toen Dany de opdracht gaf om de Masters te laten kruisigen. Hij kreeg zeker flashbacks naar een andere Targaryen.

- Lady Olenna is zo'n baas.

- Tommen heeft het wel naar zijn zin als toekomstig koning. En ook nog even Ser Pounce er bij, haha.

- Brienne en Jaime en Pod, awhh..

- Cersei is echt constant dronken hè, haha.

11. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
    Zo, ik ben bij 8)

12. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Ik ben voor het eerst blij met veranderingen ten opzichte van het boek :)

13. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Ik wil weer beginnen met game of thrones maar ik weet niet meer bij welke aflevering ik ben gebleven.

Kan iemand me vertellen in welke aflevering dit gebeurd:

Carrice van Houten bevalt van een soort geest achtig iets dat vervolgens iemand dood die net een aanval aan het voorbereiden was op de troon.

Of het stuk dat het buitenechtelijk kind achter de muur, een zo'n whitewalker(?) niet durft te vermoorden en vervolgens gevangen genomen wordt.

welke van deze scenes is verder in het verhaal en kan iemand me dan zeggen waar ik weer moet beginnen?

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.618
    Stukje van Karies is S02E04:
    Dit geest vermoord de dude (Renly) in E05.
    En in 06 komt Jon die redhead tegen die hij niet vermoord.
    En in 07 ontsnapt ze en word Jon zelf gevangen genomen :+

Laatst bewerkt: 1 mei 2014
  15. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Ik start denk ik maar gewoon bij het begin van seizoen 2, kan ik er weer inkomen!

16. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    beetje langzaam, maar interessante ontwikkelingen toch weer.

Benieuwd naar Jon <> Bran, en mooi dat Jaime Brianne de opdracht geeft Sansa veilig te houden.

17. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Doet Tyrant al die moeite voor je, spuug je hem zo in zijn gezicht. Jammer dit Richard.

18. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.977
    WTF, Darth Maul in GoT?
    Btw
    Over Jamie: m'n chick zei meteen van sukkel ik wut, 'ja wss laat ie die manchick Sansa opzoeken en dan killt Jamie haar persoonlijk voor Cersei.' Yearight. 8)

Laatst bewerkt: 1 mei 2014
  19. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    In GoT weet je het nooit natuurlijk

20. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.977
    Klopt, maar zou dat nu niet (meer) van 'm verwachten eig.

Deel Deze Pagina