Verwacht ik ook niet. Ik ben benieuwd wat voor rol hij voor Tyrion gaat spelen. Goed, ik ga dus niet meer die vooruitblik op een nieuwe episode kijken, wordt het wachten nog langer
Rustige aflevering, maar geen onaardige. Het is een beetje een episode die aankondigt dat de 2e helft echt gaat beginnen. Laten we hopen dat ik gelijk heb. Wel erg jammer van: Spoiler Brann die zo dicht bij John was. Gelukkig is die Lannister aanhanger wel dood. Vond het ook al vreemd dat die in eens bij de NW zat. Hopelijk ziet Brann John nog weer eens, maar dan face to face. Sansa's tante blijft een gestoord wijf met die idote zeug van haar. Benieuwd hoe dit dus in de 2e helft van het seizoen gaat uitpakken. Preview episode 6, die vet gaat worden: Spoiler
Vond t een betere ep dan vorige week. Maar go zo maar ff naar t boekentopic want begin sommige ombuigingen van verhaallijnen een beetje onlogisch te vinden Maar qua serie ep vond ik m leuk. Veel podrick payne
Hodor Baelish was ook weer heerlijk sluw, casting van hem is wel geweldig gedaan. Gillen is een baas.
Paar vraagies hoor Spoiler wtf deed die dude die jamies hand erafroste eig bij de night watch opeens en wrm wilde ie bran hebben? En waarom is bran ookalweer op zoek naar die three eyed raven? Waar de fuck zijn Hoder en co. Eig mee bezig?
Spoiler Ze hadden de hele situatie rond Bealish beter uit moeten lichten. Het werd nu een beetje afgedaan als ene minor event terwijl die gast de reden is achter die hele oorlog. Had wel wat dramatischer gemogen.
Dat was inderdaad wel een beetje tussen neus en lippen door.. Ben zo benieuwd naar Bran zn storyline en wat voor plaats dat heeft in het spel.
S04E05 The First of his Name Spoiler - Lysa Arryn was perfect gestoord. Arme Sansa, van de ene gestoorde plaats naar de volgende gegaan. Mooi ook hoe Lysa even tussen neus en lippen door zei dat zij Jon Arryn vermoord had voor Petyr. Dat was in de boeken voor mij toch wel het grootste 'holy shit!' moment. Littlefinger die gewoon even achter de belangrijkste gebeurtenissen in de serie zit. - Pod en Brienne, nieuwe favoriete duo? - Ik vond het een beetje jammer dat Locke dood ging, vooral de manier waarop eigenlijk. Hij had net zo goed direct Bran kunnen doden in dat hokje in plaats van met hem weg te lopen waar niemand hem kon zien. En ik had de hoop dat we nog meer scènes met hem zouden krijgen. Ach ja, hij was een leuke toevoeging aan het verhaal. - De Lannister goudmijnen halen al een paar jaar niks meer op? Oeh, interessant! Verder niet zo veel te zeggen, ik vond het gewoon weer een goede aflevering. En ik denk dat dit seizoen uiteindelijk bekend zal staan als het beste seizoen van de hele serie. Edit: Volgende aflevering lijkt me leuk worden, van de preview: Spoiler Braavos! Yara! Ramsay! Tyrions trial!
Wacht even hoor...Jon Arryn Spoiler zit toch gewoon bij Khaleesi te stinken? Ik snap er geen ene bout meer van
Jorah Mormont bedoel je? jij snapt er idd echt geen hout van Jon Arryn is Spoiler de hand of the king die in ep 1 dood is waardoor het hele gelazer is begonnen De man van Lysa , de surrogaatvader van Robert en Ned, de vader van kleine Robin, De man die dood moest omdat hij ontdekt had dat Jamie z'n zus neukt en die kinderen dus niet van Robert waren etc etc De man van wie iedereen dacht dat de Lannisters hem hadden vergiftigd, waardoor de Starks al dat gelazer begonnen. Dat was dus allemaal opzet van Petyr Baelish. En voordat je het vraagt , Petyr is niet die ene die met Brienne op pad is , Petyr is Littlefinger