Ze moet snel dood of iets groots laten gebeuren. Personage en actrice beginnen inderdaad echt slecht op te vallen. Enige zwaktepunt voorlopig dit seizoen so far.
Daario is wel een baas ja Goed gecast. En Jorah vond ik in seizoen 1 en 2 erg vet maar nu ook niet echt meer.
Oh ok, sorry! Dacht dat iedereen wel in S04 zat, en als je nog niet bij eO5 was je dan niet zou kijken hier
Huisman is sinds deze week ook te zien in Orphan Black. Kerel zit toch maar mooi even in de twee beste series van het weekend.
Oh, shit. Ik loop drie episodes achter. Na E2 niet meer verder gekeken, van het weekend maar is lekker wat in halen
Littlefinger is wel echt iemand die de wereld wil zien branden, ik mis een beetje zijn motief bij bepaald acties.
Dat niet alleen, volgens mij is het voor hem vooral dat ie zo ver mogelijk wil gaan. Steeds dat randje opzoeken en hij geniet er enorm van als zijn plannetjes lukken en zich ontvouwen zoals hij zich had voorgesteld.
Viel mij ook al op, gedurende de serie is ie steeds ierser gaan praten en steeds meer schor. Dit is wel goed gedaan trouwens
Nog een vijftal GIFjes die ik had gemaakt van de afgelopen aflevering, op die van Jojen na niet veel bijzonders om eerlijk te zijn: Spoiler The Eyrie Arya aan het trainen Jojen ziet zijn hand branden Karl daagt Jon uit Karls dood
Over Littlefinger, een opsomming van al zijn leugens (spoilers uiteraard). http://www.vulture.com/2014/05/littlefinger-peter-baelish-lies-game-of-thrones.html