+
Peter Dinklage, Peter Dinklage, Peter Dinklage! De laatste 10 minuten waren echt geweldig door hem!
+ De hele trial en alles daar om heen was sowieso erg goed. Ik vind dat Prince Oberyn echt heel goed is gecast en Mace Tyrell ook trouwens.
+ Braavos! Ziet er eigenlijk precies zo uit als ik het me voorstelde. Davos was weer een baas zoals gewoonlijk en leuk om Salladhor Saan weer eens te zien, ik had niet verwacht dat we hem zouden zien dit seizoen.
- Yara's avontuurtje was, eh, gewoon nogal nutteloos. Ik snap dat ze haar iets wilde laten doen dit seizoen, maar dit kwam nogal nutteloos op mij over. Het liet eigenlijk alleen zien dat Theon nu echt Reek is, wat we natuurlijk al eerder hadden gezien. Vond het trouwens ook een beetje vreemd dat Ramsay en Theon nog in de Dreadfort waren, aangezien ze in aflevering 2 (of was het zelfs 1?) door Roose de opdracht hadden gekregen om naar Moat Caillin te gaan.
- Nogal wat nutteloos naakt deze aflevering. Vooral Ramsay en Myranda had totaal geen functie.