Trailer van dit seizoen ja. Kan me een shot herrineren maar ga het niet nog een keer kijken. We zullen zien.
Oei gelukkig vergeten. Enige wat ik weet is dat we die wannabe Jaffar vaker gaan zien haha. Sent from my Willem9000
Die Oberyn gaat trouwens gewoon knokken toch voor Tyrion? Want voorlopig heeft hij geen flikker gedaan. Sowieso, hij kwam alleen voor het huwelijk dus zijn terugreis staat al gepland? Dan zal hij waarschijnlijk nog wel even iets tofs doen, oftewel de Lannisters (excl Tyrion) even fucken.
Oh ik dacht dat hij enkel even deze rechtzaak nog moest doen... Maar hij zit daar vast? Waarom hebben ze dat in godsnaam gedaan?
S04E03 [yt]zPMDdU8rd6I[/yt] Spoiler Als ik dit nog een keer zie, dan weet ik ook wel wie er tegen wie gaat vechten.
In woorden dan : Spoiler Oberyn wil graag een meeting met the Mountain, vanwege zijn zus enzo. Tywin wil dat regelen, maar dan moet Oberyn helpen als judge en in de council. Oberyn moet in de council, omdat de Dornish people eerder ook opgewassen waren tegen de Targaryens en hun draken. Dat wordt er besproken in die scenè.
Spoiler En als je naar IMDB gaat en kijkt naar de titel van aflevering 8 weet je direct wie tegen wie gaat vechten, waarschijnlijk voor Tyrion.
Die probeer ik dan weer te vermijden, ik moet al heel secuur op Youtube werken, aangezien ik daar ook al een keer gespoilerd ben. Als het al in de serie is verteld en ik zelf de link zie dan vind ik het niet erg, maar die titels vind ik jammer.
ah fuck, nou weet ik het ook al in de 'aangeraden' videos naast die je postte staat een fan'filmpje' met alleszeggende titel...
Wat trouwens wel fijn is, heb de aflevering pas vannacht om 1:15u ofzo kunnen kijken, moet nu toch 1,5 dag minder lang wachten op de volgende! @Jingga/Zeepsop: Wow, zie net dat de IMDB synopsis het ook volledig verklapt. Lekker dan...