Vraag is of we uberhaubt dat gevecht te zien gaan krijgen volgende week. De preview suggereert van niet. Mag toch hopen van wel.
Het is wel echt huilen dat aflevering titels zulke spoilers bevatten. Hadden ze zelf ook wel kunnen bedenken...
Beetje lastig als SickBeard alles al hernoemt Misschien maar even een torrent downloaden dan volgende week/
Over episode 2 naam. Spoiler Veel mensen zeiden dat het de "The Purple Wedding" heette. Maar bij mij stond er altijd "The Lion and the Rose"
Oh omdat mensen toen ook al zeiden dat ze gespoiled werden door de naam? Spoiler Is the Red Wedding dan ook geen officiële naam?
Ja mensen zeiden het hier toen na die episode volgens mij. En toen zag ik ook steeds die naam tevoorschijn komen bij reviews van de episode.
Komt misschien voort uit de boeken, ik meende dat de beide kleuren () niet genoemd waren in de boeken/serie maar door de fans werd bedacht.
Kan idd. Ik kijk hier ook altijd voor een datum of een naam. Wordt daar ook niet echt gespoiled. Volgende ep ook niet echt. Ik kan er niet iets uithalen gelijk. http://epguides.com/GameofThrones/
De 'Red Wedding' wordt wel zo genoemd in aflevering 3 wanneer: Spoiler Arya en The Hound bij zo'n boer en zijn dochter aan tafel zitten: Boer:"Did you fight at The Twins?" Hound: "Call (?) that a fight? Slaughtering livestock more like." Boer: "The Red Wedding they're calling it (...)" Edit: spoilertags gefixt, teveel met LaTeX zitten werken vandaag...
Hoe zit het eigenlijk met regels bij die fight? Vind het namelijk beetje apart. Spoiler Je wordt of enerzijds ter dood veroordeeld of je mag (iemand anders) laten vechten voor je eigen leven tegen een andere persoon? En wie kiest de tegenstander, Tywin?