Er werd imo niet echt de schijn gewekt dat er werkelijk "fantasie" beesten in voor zouden komen. Nouja op White Walkers na dan (beestmensen ofzo). Echter vanaf moment dat ik die drie draken eieren zag hoopte (en verwachte) ik natuurlijk dat ze uit zouden gaan komen, helemaal op het einde.... en ja hoor

.. Kreeg toch wel kippenvel vooral bij de laatste gil van de draak

machtig.
Het hele seizoen 1 voelt aan als een hele mooie aanloop voor prachtig tweede seizoen. Alles wat nu vrij "kleinschalig" (geen grootschalige gevechten in beeld gebracht) gaat straks echt "los" barsten heb ik het gevoel. De karakters die de basis vormen zijn uitgewerkt, de gebieden, de conflicten. Benieuwd hoe ze dat gaan aanpakken want daar komt toch wel iets meer bij te kijken.
Oja overigens goed dat die ginger bitch klappen kreeg, had ze d'r zusje maar niet moeten naaien over dat gedoe met die wolf! (die weggelopen wolf komt denk ik ook nog wel terug) Hopelijk blijft joffrey (die me trouwens sterk doet denken aan koning jochie in eternal sonata) nog even aan om d'r nog meer portie smeer te laten krijgen.
En wat is die drakenchick lekker zeg hmmmm wat een plaatje
Die dwerg is wel humor hele tijd grappig mannetje, ben benieuwd of joffrey 'm nog terug gaat pakken voor die keer dat hij 'm, ergens aan begin van seizoen sloeg.