Ik vind zelf dat de boeken hier best besproken kunnen worden mits er goed gebruik gemaakt wordt gemaakt van spoilertags, wat op XBW meestal goed gaat (met nadruk op meestal, voor de zekerheid kom ik bijvoorbeeld ook nooit in het Mass Effect 3 topic). Helaas schijnen spoilers dus niet te werken met dat ene programma, dus dat verpest het feestje dan een beetje. Een los boekentopic wil ik best aanmaken, maar ik vrees dat de interesse daarin minimaal is en dat het topic een vroege dood sterft.
Nog even over boeken (zonder spoilers): Ik heb trouwens zelf Dance uitgelezen nu. De eerste helft vond ik erg tof, de tweede helft vond ik een stuk minder. Komt vooral door de personages die er in speelden, mijn favorieten hadden vooral hoofdstukken in het begin. Ik zou zo ruw weg zeggen: Storm > Clash > Game > Dance > Feast.
Edit: Hoe vind je trouwens dat ik bijvoorbeeld zou moeten reageren op bijvoorbeeld de volgende reactie, als je weet dat ik de boeken gelezen heb:
Ik kan hier namelijk moeilijk op reageren zonder de komende boeken in mijn gedachten te nemen. De reactie "In het eerste boek vond ik hem anders een flinke lul door (...)" verraad al dat ik hem later wel tof ga vinden, dat misschien als een spoiler opgevat kan worden. Simpelweg "Ik vind hem anders een lul want (...)" klopt echter gewoon niet met mijn mening en zal ik daarom ook niet neerzetten. Nu reageerde ik gewoon niet, terwijl ik dat eigenlijk wel zou willen.
Laatst bewerkt: 6 feb 2012