[TV] Game of Thrones

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Killamonkey, 28 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Blijft het geniaal vinden hoe je die Lannisters echt gaat haten. Ik hoop echt dat die blonde snotaap zo snoeihard wordt gelyncht in seizoen 2. Nee ik heb de boeken niet gelezen en hoef geen spoilers :+

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.820
    Wie wil dat nou niet? Sowieso alle blonde kloothommels uit de familie Lannister, op Tyrion na dan. Tyrion heeft nog wel een vette actie in een van de latere boeken heb ik al gezien. _O_

3. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Heerlijk, ik krijg er echt weer zin an. Geniale serie, binnenkort maar weer even de laatste aflevering gaan herbekijken zodat ik weer weet hoe alles in elkaar stak. Hopelijk wordt die dwerg de nieuwe koning, reden: hij=baas.

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.960
    Ik hoop dat Daenerys iedereen gaat uitmoorden met haar draken, ben benieuwd. :cool:

Zit nog steeds op 3/4 van het eerste boek, eigenlijk geen zin meer in. Kijk wel gewoon de serie. :+

5. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik hoop dat er twee draken als jonkies worden vermoord, er één ontsnapt, dat die vrouw ook dood gaat en dat later één draak terugkeert als de ultieme wreker. BWAAAARGH.

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.820
    Ik hoop dat John Snow de White Walkers flink gaat laten fikken. :9

7. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    :lol: wat een wensen allemaal zeg

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.820
    Heerlijk toch. :+

9. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.961
  10. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Grappig om dit allemaal te lezen lol.

Ik vind die Jamie juist wel n held :)

Stukken beter dat die dramaqueens uit t noorden.

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.820
    In de sept van Baelor met jouw! :mad:
    :+

12. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1

Leuk om dit soort dingen te posten in een thread waarbij in de titel vermeld staat: [TV]. Maak een Game Thrones boekenthread aan of start een eigen boekenfanclubje, maar blijf hier weg aub weg met je boekenspoilers troll.

Laatst bewerkt: 6 feb 2012
  13. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.961
    Wegblijven uit de thread die ik zelf gemaakt heb lijkt me onnodig. Lees net dat spoilers in sommige gevallen niet werken... Uiteraard mijn oprechte excuses want ik weet hoe vervelend dat kan zijn :'-( Aan de andere kant kon ik dat natuurlijk onmogelijk weten helaas. Kwam puur voort uit enthousiasme though. Heb de spoiler uiteraard verwijdert, dus als jij mijn quote ook ff weghaalt voeg ik een waarschuwing aan de startpost toe.

14. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het hartstikke leuk dat je zo enthousiast bent hoor, maar ik snap gewoon niet waarom sommige toch steeds dingen blijven posten over de boeken. Ik volg de boeken niet, en die kunnen mij niets schelen, alleen ze zorgen er wel voor dat sommige schijnbaar de neiging hebben de net gelezen stof in dit topic te verwerken. Maar een leuk boektopic aan en spoil zoveel je wilt in dat topic. Om nu al te gaan vertellen wat er in seizoen 3 gaat gebeuren omdat je de boeken leest is gewoon vervelend. Dit is een thread over de 'TV' serie, dus de boeken zijn hier no-no.

15. oeloeimanu

oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind zelf dat de boeken hier best besproken kunnen worden mits er goed gebruik gemaakt wordt gemaakt van spoilertags, wat op XBW meestal goed gaat (met nadruk op meestal, voor de zekerheid kom ik bijvoorbeeld ook nooit in het Mass Effect 3 topic). Helaas schijnen spoilers dus niet te werken met dat ene programma, dus dat verpest het feestje dan een beetje. Een los boekentopic wil ik best aanmaken, maar ik vrees dat de interesse daarin minimaal is en dat het topic een vroege dood sterft.

Nog even over boeken (zonder spoilers): Ik heb trouwens zelf Dance uitgelezen nu. De eerste helft vond ik erg tof, de tweede helft vond ik een stuk minder. Komt vooral door de personages die er in speelden, mijn favorieten hadden vooral hoofdstukken in het begin. Ik zou zo ruw weg zeggen: Storm > Clash > Game > Dance > Feast.

Edit: Hoe vind je trouwens dat ik bijvoorbeeld zou moeten reageren op bijvoorbeeld de volgende reactie, als je weet dat ik de boeken gelezen heb:

Ik kan hier namelijk moeilijk op reageren zonder de komende boeken in mijn gedachten te nemen. De reactie "In het eerste boek vond ik hem anders een flinke lul door (...)" verraad al dat ik hem later wel tof ga vinden, dat misschien als een spoiler opgevat kan worden. Simpelweg "Ik vind hem anders een lul want (...)" klopt echter gewoon niet met mijn mening en zal ik daarom ook niet neerzetten. Nu reageerde ik gewoon niet, terwijl ik dat eigenlijk wel zou willen.

Laatst bewerkt: 6 feb 2012
  16. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    Heb nu 40 minuten van aflevering 1 zitten te kijken. Maar gaat de hele serie alleen maar over drama, incest, en 14-jarige meisjes die worden uitgehuwelijkt?

17. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, gewoon verder kijken.

18. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Het gaat voornamelijk over de liefde tussen mens en beest ( daarom de dire wolves , pff dat was me toch een nasty erotische scene).

19. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    GOEDVERDOEMME HIJ MAAKT GEWOON EEN ONSCHULDIG PAARD DOOD :'-( :mad: =(

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.820
    Draai Season 2 dan al? Ik heb de release niet helemaal gevolgd, maar ik wil graag zien als het al online is. Ik weet alleen niet waar. :confused:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina