[TV] Game of Thrones

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Killamonkey, 28 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.961
    Moet echt heel erg mijn best doen om geen filmpjes van seizoen 2 te gaan kijken :p Wil toch het liefst volledig verrast worden (al kwam ik niet om de foto's van de karakters heen ;) ).

2. oeloeimanu

oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

Leuk Bevonden:
    2
    Normaal gesproken zou ik dit soort video's ook nooit kijken omdat ik verrast wil worden. Maar in dit geval kunnen ze me toch niet spoilen en ik wil vooral weten hoe alles er uit ziet, dus bij GoT kijk ik wel lekker al die 'making-of' video's. En het ziet er allemaal weer heerlijk uit.

Ik had eigenlijk nooit echt een beeld van Halfhand. Als ervaren ranger vind ik hem echter zeer overtuigend overkomen, dus ik vind het prima hoe hij er nu uitziet. Oh, en Mormont vind ik echt een baas in de serie:)

Edit: En dit nog:

Laatst bewerkt: 14 feb 2012
  3. SamuraiPizzaDog

SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

Leuk Bevonden:
    1
    Me oom even opgebeld hij gaat ze branden en ze zijn klaar voor het weekend! Zondag languit dus xD

4. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.493
    Ik had Brienne lelijker voorgesteld, but this will do. :) Voor de rest: mooie gelijkenis met de boeken!

Season 2 "Shadow" trailer:

Laatst bewerkt: 17 feb 2012
  5. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.493
    Voor degene die *niet* de boeken hebben gelezen, hoe kwam de epische aflevering "Baelor" op jullie over? Nadat ik de betreffende scene had gelezen was ik helemaal verknocht aan de (boeken) serie. HBO heeft wat mij betreft erg goed werk geleverd met het in beeld brengen van deze ommekeer in de serie.

Laatst bewerkt: 17 feb 2012
  6. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik vond dat zo naar , beste personage van de serie..

Had het ook écht niet verwacht,dacht dat hij wel gered zou worden.

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Het feit dat dat dan niet gebeurd is 1 van de dingen die de serie zo leuk maakt, niemand is veilig :+

8. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Haha inderdaad.

Ik zat wel de heletijd van, ach dat gebeurt toch niet. Neh gebeurt niet, bijl/zwaard omhoog, nee gebeurt niet.

Chop.

Uh wat?

9. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Toen ik die scene zag kreeg ik een grotere hekel aan Grandmeaster Pycelle. Wat een klootzak. Maar goed deze scene vond ik in de serie nog beter dan in het boek evenals hoe ze de Jamie/Eddard confrontatie in de straten hadden aangepakt.

Nog niet vaak meegemaakt dat een serie even goed is als het boek maar GoT doet het. Kan niet wachten tot April omdat boek 2 toch ook weer vol staat met onverwachte gebeurtenissen.

10. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.960
    Ik dacht steeds dat het fake was, EP8 of 9 eindigde ook precies op het moment voor de excecutie. Had dus stiekem nog hoop dat het niet zou gebeuren. :+

Overigens kan het me niet boeien om verder te gaan met de boeken. Zit nog steeds ergens midden in het eerste boek. Weet niet wat het precies is, maar het boek kan me niet boeien in tegenstelling tot de serie. Er zitten imo teveel niet belangrijke personages in, raak helemaal in de war wie iedereen is. Probeer iedereen een eigen gezicht te geven maar er zitten zoveel namen en families in het boek dat ik niet meer weet wie iedereen is.

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.685
    DVD's branden 8).

12. SamuraiPizzaDog

Leuk Bevonden:
    1
    ??

13. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.820
    True, heb hetzelfde probleem.

14. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Is niet meer van deze tijd, begrijp dat dan. :+

15. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Ik ben om precies dezelfde reden niet verder gegaan met het eerste boek. Echt bij elk nieuw hoofdstuk kwamen er nieuwe personages bij 8)

Sinds eergisteren de serie weer eens opgepakt, twee afleveringen gecheckt. Vorig jaar de eerste drie episodes gezien maar nooit verder afgekeken.

16. SamuraiPizzaDog

Leuk Bevonden:
    1
    Ik doe alles old school :lol:

17. oeloeimanu

oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

Leuk Bevonden:
    2
    Alweer een nieuwe Making-of, Invitation to the Set heet ie dit maal:

Vooral veel oude beelden en enkele nieuwe, als je zo min mogelijk wilt weten zou ik deze lekker overslaan.

Belangrijkste wat we in deze video zien volgens mij: twee bepaalde shots van Arya, het shot van Melisandre (heel cool!) en dat shot van Tyrion op het eind.

18. SamuraiPizzaDog

Leuk Bevonden:
    1
    Renly Baratheon krijgt zo te zien een grote rol.. Denk dat weinig mensen hem nou echt een tof personage vinden :9

19. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Hij was ook op de achtergrond in seizoen 1 he. In het eerste boek kwam hij al wel wat naar voren maar toch een background character.

20. SamuraiPizzaDog

Leuk Bevonden:
    1
    Hij was de enige personage waar ik van dacht die hadde ze weg kunne laten, oke en die vriend van hem

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina