[TV] Game of Thrones

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Killamonkey, 28 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oeloeimanu

oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vond de Renly van het eerste seizoen ook een beetje ondermaats in vergelijking met het boek. Hij zou een knappe, charismatische man moeten zijn, dat kwam in het eerste seizoen niet echt naar voren vond ik.

Nog een plaatje van een nieuwkomer dit jaar: Xaro Xhoan Daxos

Ik had nooit echt een voorstelling van hem, maar zo stelde ik hem in ieder geval niet echt voor. Zijn rol schijnt in de serie wat veranderd te zijn, we zullen zien. Wel een mooi kostuum trouwens.

Edit: Ik zou van de nieuwkomers vooral graag een beeld willen hebben van Roose Bolton, kom eens op met een foto daarvan!

Laatst bewerkt: 23 feb 2012
  2. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Ja of van die kerel van de nachtwacht met die halve hand wiens naam ik kwijt ben.

Maar goed Renly zat in het eerste boek ook constant in de raad waar ik hem in de serie nooit gezien heb. En hij had idd charisma en maakte constant grappen. Dat heb ik in de serie niet gezien. Terwijl hij in het boek wel een van mijn favo characters is.

3. oeloeimanu

Leuk Bevonden:
    2
    (Qhorin) Halfhand ;) Die was te zien in de IJsland-video.

4. oeloeimanu

Leuk Bevonden:
    2
    Er is een nieuwe trailer, alleen is er nog geen goede Youtube-versie van. Dit is de beste die ik kon vinden:

Heerlijke trailer met een hoop nieuwe beelden_O_

Edit: Om nog even op hierboven te reageren. De man die je ziet naast Mormont voordat je op play drukt is Qhorin;)

Laatst bewerkt: 25 feb 2012
  5. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Damn deze trailer is wel heel vet!!

6. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
    Geniale trailer, kan niet snel genoeg 1 april zijn_O_

7. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.961
    Niceeeeeeeee _O_

8. oeloeimanu

Leuk Bevonden:
    2
    Nog de trailer van hierboven, maar dan de 720p-versie van het officiële kanaal:

9. oeloeimanu

Leuk Bevonden:
    2

Edit: Higher-res versie

Die laatste is in ieder geval de cover-art van de nieuwe (HBO) druk van Clash en schijnt volgens Winter-is-coming een grote kans te hebben dé officiële poster van dit seizoen te zijn.

Vind hem daarvoor eigenlijk een beetje tegenvallen, vooral die "War is Coming"-tagline. Had zelf liever de vijf koningen rondom de troon gezien of vijf verschillende zwaarden/kronen. "The Clash of Kings" had ik een betere tagline gevonden, onder andere om de band met het boek een beetje te houden.

Laatst bewerkt: 29 feb 2012
  10. SamuraiPizzaDog

SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

Leuk Bevonden:
    1
    Zal 1 april ook al de delen te downloade zijn? of moete we dan nog 2 en een halve maand wachte tot de laatste aflevering?

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.961
    Een per week als het goed is, tien episodes dus begin Juni weer klaar.

12. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wat denk jij dan, dat ze een dergelijke topserie in één weekend helemaal af laten spelen? Met de verwachte kijkcjfers per week zou je wel gek zijn :)

Wordt jammer genoeg weer elke week downloaden :mad:

13. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Of je wacht even tot de serie klaar is :p niet dat ik dat ga doen. Kan al niet wachten tot 1 april :D (nja 2 april voor ons dus)

14. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56

Sorry voor de slechte kwaliteit maar kon geen betere versie vinden die ze nog niet van youtube verwijderd hebben. Hij is wel erg vet.

15. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3

Seven Devils!
    Nieuwe trailer.

16. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.961
    Haha awesome _O_

17. Obscure Thing

Leuk Bevonden:
    142
    mwoah vorige was vetter. Maar toch maken ze me weer lekker. Heb het tweede boek nu bijna uit.

18. oeloeimanu

Leuk Bevonden:
    2
    Dat laatste shot is prachtig _O_ Die IJsland-scènes gaan volgens mij ook wel het één en ander aan prachtige beelden opleveren. Ik heb trouwens zo'n vermoeden dat ze Jaime's verhaallijn wat naar voren halen, aangezien hij al aardig vaak in de trailers naar voren is gekomen.

19. Obscure Thing

Leuk Bevonden:
    142
    ik kijk erg uit naar het nieuwe siezoen maar na het boek gelezen te hebben vrees ik voor twee dingen.

Hoe gaan ze in godsnaam de hele epische batle rondom Kings Landing en dan vooral in de rivier in godsnaam neerzetten. Het budget blijft klein want het is een tv-serie. En de droom van John Snow dat hij vanaf boven neerkijkt op een gigantisch leger met reuzen en mamoets. Dat is het enige waar ik bang voor ben.

20. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.961
    Don't worry dude. Budget voor het gehele eerste seizoen was +/- 60 miljoen dollar. Seizoen twee zal zeker nog wat meer mogen kosten. Tis HBO he :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina