[TV] Game of Thrones

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Killamonkey, 28 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.686
    O nouja check ik die ff..
    Is er geen Immerse dan?

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.962
    Thanks, ben nu die EbP aan het downloaden. Immerse heeft niks uitgebracht deze week, volgens mij paar weken terug ook niet.

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.686
    Oja in oeilalalemanu stijl mijn puntjes:

In spoiler maar :+

- Theon die opeens in Winterfell is gaat wel erg snel. We hebben het gehad over het gemis van veldslagen en dat vind ik ook geen probleem, maar opeens een Theon die bij het bed van Bran staat (die het niets leek te doen btw) was wel erg gehaast.

- Beetje jammer dat als ze Robb laten zien die een oorlog voert, het allemaal maar over die chick uit Volantis gaat 8). Ga eens vechtuh!

+ DIE KALE HEEFT DIE DRAKEN GEJAAAAAT! :eek:

+ Stuk met Jon wordt steeds leuker, maar nog niet echt los gekomen... Lekkere redhead ook ;).

+ Stuk met Arya en Tywin (baas) is ook vet, helemaal met die kerel die nu alles gaat uitmoorden.. :lol:. Vooral dat het ff per direct moest, leukste momentje uit GoT?)
    Sowieso is Harrenhal een toffe locatie, itt bv Winterfell. Dat lijkt net een boerengehuchtje terwijl het een fucking awesome kasteel is... CGI he.

+ Theon... OFF WITH HIS HEAD!

- Dany... Och och wat een miscast. Zonde!

+ Littlefinger móet wel Arya wel herkent hebben.. Dat wordt nog fijn.

4. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Die Jaqen is echt geniaal. Z'n uitdrukking: "Zucht, oké, gaan we dan..." :+ Geniaal.

En ja, ik vermoed ook dat Baelish haar herkend heeft. Spannund!

Verder vond ik het met Theón ook vlug gaan. Maar blijkbaar konden ze makkelijk winnen en naar Winterfell door gaan. Wat ik ook wel vreemd vind. De bemanning van één schip tegen 200 Winterfell soldaten?

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Meeste soldaten waren toch ook weg omdat in de vorige episode iets moesten gaan verdedigen? (was het plan ook van Greyjoy). En die gast die ze later oppakken en onthoofden was bij die groep die weg was.

6. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ik dacht juist dat Winterfell dacht dat dat ene 'Square' (weet niet meer precies hoe heet) werd aangevallen door de Lannisters. Maar het waren eigenlijk Iron Islanders. Dat is zoals ik het begreep.

Maar nu snap ik meer wat je bedoelt, en hoe 't waarschijnlijk echt gegaan is. Greyjoy & co kon meteen naar Winterfell, omdat de soldaten de Lannisters gingen bevechten.

Alleen snap ik dan niet waarom Rodrick weg was van dat leger?

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  8. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Maar

ik ga 'm vanavond pas bekijken=(

9. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.962
    Zo, EP5 en 6 achterelkaar bekeken. Heftig! _O_

Echt heerlijk hoe karakters gewoon simpel doodgaan zoals Renly nu en vorig seizoen uiteraard Ned, gelukkig was die demon ook snel weer weg. Overigens moet Joffrey nog niet dood, er is een nieuw iemand opgestaan die echt heftig dood moet. Theon Greyjoy, heb hem altijd een eikel gevonden maar die mag echt even dik kapot worden gemaakt door Robb. _O_

10. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Nee niet waar, eigenlijk klopt het gewoon niet meer bedenk ik me ineens. Tenminste het moest wel verteld worden maar dat hebben ze gewoon niet gedaan. Maarja misschien komt het nog dus zal ik niks verklappen.

11. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    wat bedoel je met simpel?

12. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.962
    In de zin van dat iemand dood gaat op een moment dat je het niet echt verwacht. Martin maakt gewoon grote karakters dood als of het niks is. Ik bedoel maar, wie had echt verwacht dat Ned geëxecuteerd zou worden als je de boeken niet had gelezen. Dat was gewoon destijds echt een 'daaaaaaaaaaaaaaaaamn' effect op dat moment. Zelfde als bij Renly eigenlijk, relaxed in zijn tent en opeens die demon en bam, dood. _O_

_O_

Laatst bewerkt: 8 mei 2012
  13. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Oh yeah. :cool:

Trouwens, viel het jullie ook op:

Dat Tyrion zowat in tranen was? Echt een held! Hij doet zo zo'n best om het koninkrijk nog een beetje te redden.

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Btw

Iemand Jamie nog gezien sinds Ep 1? Die zielige man zit al maanden vast aan een paal. :+

15. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ep 2 toch ook nog? Dan wordt hij nog geïntimideerd door die wolf. :cool:

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Was volgens mij in Ep1. The North Remembers?

17. oeloeimanu

oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

Leuk Bevonden:
    2
    Previewclipje voor de aflevering van volgende week "A Man Without Honor":

Met Jaime:p

En nog een GIF-je:

18. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Even een vraagje, de bodyguard van de dwerg (tyrion), hij zegt nadat hij Sanca heb gered iets tegen hem, volgens mij iets redelijk neerbuigends, dat hij het niet voor hem deed ofzow, weet iemand wat hij precies zegt? Is hij omgekocht door de koningin ofzow?

19. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Dat is niet de bodyguard van de dwerg. Jij hebt 't over Sandor Clegane, ofwel The Hound, één van de guards van de koning. Hij zegt tegen Tyrion: "I didn't do it for you." Daarmee bedoelt hij dat hij:

Sansa redde omdat hij zelf om haar geeft, niet omdat Tyrion het hem gevraagd had.

20. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Stoorde jullie je ook niet aan het ogenschijnlijke gemak waarmee Theon ff winterfell over nam? Je zou toch verwachten dat Rob zijn grenzen niet compleet open zou laten liggen. Nou had ie vast geen backstab van theon verwacht, maar het had natuurlijk ook gewoon theon's pa kunnen zijn.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina