[TV] Game of Thrones

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Killamonkey, 28 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Huh... ja, dat gebeurt inderdaad. Maar dat is toch niet zo bijzonder? Ik bedoel, dat zag ik ook wel. 8)

Enne, over Renly z'n vrouw:

Hij heeft geen vrouw meer... want zij is waarschijnlijk nu op zoek naar een andere kerel om te trouwen.

Over de slag:

Ik vraag me af op welke termen de Tyrells de Lannisters zijn gaan helpen. Hebben ze vast niet voor niets gedan.

2. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7

via tor browser. Gebruik ik al een hele tijd omdat ziggo pb al een hele tijd blokt

Laatst bewerkt: 29 mei 2012
  3. oeloeimanu

oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

Leuk Bevonden:
    2
    Ik weet niet of het er al tijd voor is, maar er is wat casting-nieuws voor seizoen 3. Op Winter-is-Coming staat dit artikel waarin veel karakters door D&D bevestigd zijn voor seizoen 3:

Niet echt een spoiler te noemen, maar voor de zekerheid toch maar in een spoiler gegooid.
    Game of Thrones' scoop: Season 3 character list revealed --

EW.com has a list of new characters coming to HBO’s Game of Thrones in season three. Fans have been wondering which names from George R.R. Martin’s third Song of Ice and Fire novel A Storm of Swords will be introduced next year, especially since the lengthy book is being divided into two seasons.

We recently spoke to showrunners David Benioff and Dan Weiss about some of the creative changes this year and next season’s plans. “[Jojen and Meera Reed] haven’t been written out,” Benioff says. “It’s important to point out that that we have the largest cast on television right now. We introduced dozens of new characters in season two. If you hurl 300 characters at an audience, the story collapses under the weight of too many faces, too many names, and too many subplots. We need to be just as mindful of the audience members who have never read the books as we are of the readers; the series will fail if we only appeal to those who already know the characters. So we try to be parsimonious about how many new roles we introduce to the story and when we introduce them.”

That said, get excited. Here’s who will appear in season three:

Mance Rayder: We’ve heard about him all season. A former member of the Night’s Watch who became the “King Beyond the Wall,” the leader of the Wildlings.

Daario Naharis: A confident and seductive warrior.

Jojen Reed; Meera Reed: A teenage brother and sister duo with special insights.

Edmure Tully: A brash young member of the Tully family.

Ser Brynden Tully (The Blackfish): Catelyn Stark’s uncle.

Lady Selyse Florent: Stannis Baratheon’s wife.

Shireen: Stannis’ daughter.

Olenna Redwyne (The Queen of Thorns): Margaery Tyrell’s sharp-witted grandmother.

Beric Dondarrion: A skilled knight who is the leader of the outlaw group Brotherhood Without Banners.

Thoros of Myr: A red priest who follows the same religion as Melisandre.

Tormund Giantsbane: A Wildling raider.

Now, if a character is not listed here, does that mean they are not in season three? Apparently not. Because Benioff then added: “And a few others…holy hell that’s a lot of new faces.”

So readers, who would YOU cast in these roles?
    Er zitten een aar toffe characters tussen die ik dit of vorig seizoen miste. En daarnaast zag ik een paar dagen geleden ook een (aardig creepy) audiotion-tape voor de Goat, dus die zit er ook in.

Oh, en nog de wekelijkse 30 seconde preview voor de aflevering van volgende week:

4. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    oeiloeimanu van gamer.nl \o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/

5. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Dat was in de boeken ook de bedoeling, daar hadden ze het over de "Ghost off Renly" waardoor de troepen van Stannis nog meer van zouden schrikken

6. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Dat figuur die Tyrion uitschakelde, en vervolgens een lans met zn rug vind. Wie was dat?

Of was t zo maar n random figuur?

7. oeloeimanu

oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

Leuk Bevonden:
    2
    Ser Mandon Moore, één van de Kingsguard (herkenbaar aan die rare helmen van ze). Toen Joffrey naar binnen vluchtte werd Moore door hem aangewezen om bij Tyrion te blijven op het slagveld.

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    alles is eigenlijk al wel gezegd en verder:

*KABOEM!!!

mijn hele huis, ramen en servies trilden volop :cool:

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.900
    Wat was Cersei eigenlijk van plan om te doen met Tommen?

Grandmaster blabla of hoe die opa ook heet vertelde wat je kan doen met de potion. Volledig opdrinken zou je dood zijn volgens mij? Leek erop dat ze het volledig aan Tommen ging geven, why? Dacht eerst dat ze het in de wijn van Sansa ging doen.

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik denk inderdaad

moord + zelfmoord op het moment dat de battle verloren zou blijken. Beetje nightshade krijgt dan de voorkeur boven door die beul afgemaakt worden denk ik :+

11. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    @Fiasco: waarom zou ze dat Sansa willen aandoen?

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat legt ze toch uit?

Als ze in dat kamertje zitten vertelt ze dat die beul er bij staat omdat zij te waardevol zijn om gevangen te laten nemen. Kan me dan wel voorstellen dat je de voorkeur geeft aan gif > de beul. Dat te waardevol zijn gold dacht ik ook voor Sansa. Sansa zomaar vergiftigen zonder dat de battle verloren was zou wel wat raar geweest zijn :+ Zij is nog hun enige gijzelaar tegenover Rob

13. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    My thoughts exactly. Maar áls ze zouden verliezen, dan gaat Cersie echt geen zachte dood gunne naan Sansa. :+ Dat mag de beul dan opknappen.

14. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960

Bazen actie :D

15. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
  16. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    wat ik trouwens ook een leuk detail vond: iedereen keek bij die wildfire ontploffing zo van. Fuck man dit is te erg eigenlijk. En Joffrey stond daar demonisch te lachen.

17. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.797
    Ja, Wildfire was tof, maar die laffe aftocht even later. :mad:

18. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.185
    Dat wildfire was gewoon zo goed gedaan en prachtig in beeld gebracht imo. Supergaaf was het.

19. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ik wil ook surround. :'-(

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    was ook echt tof gedaan in deze ep, helemaal het vuurtje maar ook toen die horsies in beeld kwamen :cool:

tip van flip: ik heb in de eerste instantie alles 2e hands gefixt. Incl versterker was ik voor 200E klaar en kon ik van best redelijk DTS/Dolby Digital 5.1 genieten :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina