1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Game of Thrones

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Killamonkey, 28 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Haha ok, thanks, dat zorgt voor wat gemoedsrust.

Zij wordt gewoon de Ezio Auditore van Westeros:cool:

2. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Oh shit oh shit oh shit oh shit

all I can say

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.818
    Iemand? Waar kan ik ze vinden in het Nederlands?

4. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Pardon, ik had het idee dat episodes openlijk besproken konden worden zodra ze ge-aired zijn.

My bad :b:

5. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Ok, na deze aflevering weet ik het zeker. Ik ga de boeken kopen. :9 Fuck, wat is deze serie vet. Die plottwists zijn echt briljant, al negen afleveringen lang. :)

Vraagje trouwens, misschien weten mensen dat hier. Het derde deel is verdeeld in een part 1 en part 2, maar in die boxset van bol.com (die hier al eens langskwam) zaten maar vier boeken, dus maar voor ieder deel één boek. Als ik deze boxset koop, mis ik niks mag ik hopen? Anders ga ik voor de losse boeken. :)

6. Makkabeer

Makkabeer PSN: Kerkho7en

Leuk Bevonden:
    234
    Wat een kippenvel einde van ep.9!!

[SPOILER1]Hield er wel rekening mee dat Eddard Stark wel eens aan zijn einde zou kunnen komen omdat ik wist dat de schrijver regelmatig belangrijke personen laat sterven. Toch twijfelde ik heftig. Omdat hij vast zat was het goed mogelijk, alleen omdat het gespeeld word door de bekendste acteur uit de serie dacht ik ook weer misschien van niet. Naja hij is weg en ze hebben een "prachtige" scene er van gemaakt. Fuck wat heb ik een hekel aan Joffrey! Zeer goed gecast! Gezien de reactie van Cersei wist zij niet wat Joffrey van plan was.[/SPOILER1]

7. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik pm je wel

8. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Spannend

9. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Echt heh, het kan van alles zijn :+

Over aflevering 9:
    Jammer dat het grote gevecht wordt gemist, daar zat ik een fucking week op te wachten :mad:

Laatst bewerkt: 14 jun 2011
  10. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Oja da's waar, hypocriet gedoe.

11. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond dit juist goed opgelost!
    Het was namelijk geen groot gevecht, maar een afleidings manoeuvre. Als je het gevecht in beeld had gezien, had je dit dus al zien aankomen.

12. captain vimes

captain vimes upholding the law

Leuk Bevonden:
    40
    In deze boxset zitten alle 4 boeken, waaronder deel 3 in een 'volume'...
    Dus: deel 1 (deze tv serie), deel 2, deel 3-1 en deel 3-2 samen in 1 boek, deel 4. Het echte deel 5 komt over een paar weken uit.

@ Yellow 13: als je even naar bol.com gaat en "George R. R. Martin ijs vuur" intoetst krijg je ze gewoon te zien hoor.

13. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    is het al bekend wanneer season 2 gaat beginnen eigenlijk? als dat een jaar gaat duren ga ik denk ik toch maar de boeken lezen, zo lang kan ik niet w8en.

14. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    526
    Wat een vette serie :cool: Alleen klopt het dat het eerste season maar 10 episodes heeft? Dus zondag al de laatste episode 8) En dan waarschijnlijk lang wachten op season 2

15. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Maar hoe zit het met dat andere gevecht, waarbij die Dries Roelvink werd gevangen, die had toch ook z'n eigen leger geloof ik?

16. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    [SPOILER1]Dries:lol:
    Ik denk dat het iets met budgetten te maken heeft of ze denken dat ze het niet goed genoeg weer kunnen geven ofzo. Bij Rome werden de grote veldslagen trouwens ook nooit in beeld gebracht, HBO trekje misschien?[/SPOILER1]

17. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Thanks! :) Was inderdaad even in de war door die twee delen. Zie trouwens nu ook dat Bol.com de prijs van de boxset al omhoog heeft gegooid, zal dus wel goed lopen. :9 Bij deze in ieder geval besteld en kan ik mooi aan het lezen na de laatste aflevering volgende week. :thumbs:

18. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik heb de eerste 2 delen ook besteld bij Bol.com. Met couponcode2011 heb je gratis verzending! Ben normaal niet zo'n lezer, maar in dit mooie weer en met zo'n mooie serie moet ik er toch aan geloven.

19. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben ook verkocht en wil zelfs de boeken lezen, wat ik eigenlijk nooit doe.
    Ik vraag mij dus ook hetzelfde af van die box-set, maar wellicht dat ik eerst het eerste deel maar eens moet lezen. Omvat seizoen 1 al meerdere delen van de boeken reeks?

Enige waar ik zelf nog een beetje op hoop, is dat de sfeer wat donkerder mag worden. Ik wil wat meer weten/zien van wat er achter The Wall gebeurd.

Hopelijk zo nog afl 9 kijken.

20. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Het eerste seizoen is het eerste boek voor zover ik weet.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina