[TV] Gamerush

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door WinterBase, 16 feb 2009.

1. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654

GameKings op TMF is wat mij betreft koning op de Nederlandse televisie qua gaming, wellicht omdat de concurrentie het heeft opgegeven een aantal jaar geleden. Het bekende Gammo hield er namelijk toen mee op. GameRush is een gameprogramma wat alweer enige tijd op TV wordt uitgezonden en wel op RTL5. Dit topic leek me wel leuk gezien verschillende reacties in het Kut/beste moment van de dag topic :cool:

Na een jaar op de lokale Amsterdamse zender AT5 vormt dit de grote nationale doorbraak voor het programma. De presentatie ligt wederom in handen van Christa Meuleman, die op luchtige wijze nieuwtjes en ‘recensies’ over games aan elkaar praat. Een nieuw item vormt een tweewekelijks interview met iemand uit de Nederlandse game-industrie. GameRush wordt iedere zondag om 16:00 uur op RTL 5 uitgezonden, en duurt ongeveer 23 minuten :)

Wat vinden jullie nu van GameRush? Leuk of pure bagger? Ik zal morgen mijn eigen mening even verklaren :+

2. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Pure bagger :) Daarnet lieten ze continu MP beelden van L4D zien en daarna gaan ze naar de multiplayer en die Christa kan ook niet presenteren met haar ééntonige stem. Vaak laten ze ook niet alles zien van het spel en de montage sluit over het algemeen ook niet echt lekker aan bij de beelden of het wordt in een vreemde volgorde bewerkt. Vroeger had je Gammo en dat vond ik wel oké, ook niet heel bijzonder maar beter dan Gamerush imo. Ik hou het wel gewoon bij Gamekings waar je ook echt meningen en argumenten te horen krijgt. Wat het spel globaal inhoudt, lees ik wel bij de beschrijvingen van het spel zelf en daar hoef ik geen programma voor te zien.

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    :mad:
    1.2.3.4.5.6.7.8.9.10

Ik vind het een leuk programma met een leuke presentatrice die het op een leuke manier brengt.

4. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Ik vind het een diepgaand programma en ik denk dat het dit was dat nog ontbrak op de Nederlandse televisie.

5. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Een leuk programma,een presentatrice is nog altijd leuker om te zien dan zo'n bank vol kerels lol.
    Nee maar ik vind het wel oke en leuk zo,alles kan beter natuurlijk maar ook deze is weer een programma die zich niet echt naar de geharde gamer concentreert.En laat zo iedereen kennis maken met de games van nu op een goede informatieve manier,Gamekings vind ik soms zo luidruchtig inelkaar gezet maar maakt het leuk door de hilariteiten.Maar ja op een gegeven momentje heb je het wel weer gezien,en ik was er al klaar mee.

Laatst bewerkt: 16 feb 2009
  6. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Als ze er zelf nou wat van wist zou het zeker leuk zijn.

7. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net een aflevering gezien en het commentaar klinkt gewoon verschrikkelijk.
    Direct van de auto-que, geen echte diepgang in de informatie maar domweg de mogelijkheden opsommen zonder ook maar een keer een fatsoenlijk nieuwtje of eigenaardigheidje.
    Game programmas moeten gepresenteerd worden door gamers, die weten waar ze over praten in plaats van zo'n belspel miep die constant van haar blaadje of auto-que leest. :+

Didn't like it.

8. tracks789

tracks789 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het gezien vond het niet echt geweldig ik kijk dan liever gamekings

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Een keer gezien maar vond het eerder wat voor de kleine kindertjes. Als je gewoon dingen wilt weten over games moet je bij GameKings zijn, al zijn die ook niet meer wat het was. Samen met de PU vind ik ze een stuk achteruit zijn gegaan. Het is niet leuk meer, maar ik ben er het meestal ook niet meer mee eens. Ach, ik check eigenlijk nooit meer informatie van games/preview/review, als ik een game wil lees ik het topic wel waar mijn grote vrienden van XBW hebben gepost. :+

10. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    idd een hog kleuter gehalte heeft dit programma.
    ze praat ook zo als of wij gamers mongolen zijn en het anders niet snappen.
    en haar woordgrappen zijn zowiezo al kansloos.

11. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Gamerush is een leuk programma om naar te kijken, niet zo vaak gezien, maar als ik het tegenkom wil ik nog weleens blijven kijken.
    Gammo was meer een half uur reclame, waarin alleen trailers werden laten zien (volgens mij nooit ingame beelden) en het commentaar was alleen maar positief.
    Gamekings is kijk ik altijd wel, kan er wel om lachen en vaak zitten er ook items in die ik anders niet zou zien.

12. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Die presentatrice heeft volgens mij zelf geen enkele game gespeeld, leest alles op van een auto-cue.

En dan dat accent, dat kan echt niet als je een programma presenteert, en haar handgebaren de hele tijd vervelen ook erg snel. :p

13. Ashavan

Ashavan Guest

Het op een leuke manier brengt? Het wordt gebracht op een manier voor babies en mensen die het leuk vinden betutteld te worden. Het is alsof je in gesprek bent met iemand die denkt dat jij geen verstand van gamen heeft en versimpelde uitdrukkingen gebruikt. Het is fucking irritant en niet gericht op een gamer.

Vind persoonlijk geen enkele game show interessant. Als ik iets wil zien ga ik wel naar Gametrailers.

14. GomoRra

GomoRra Guest

Het is wel een leuke meid mensen, of letten de meeste daar niet op.

Ik heb 1 minuut gekeken en toen kwam er sims ofzo dus meteen weg gegaan;)

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Sarcasme. ;)

16. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Kan wel tot 10 tellen of tot 100 maakte geen zak uit. Programma is gewoon fucked up en geeft soms een compleet verkeerd beeld van games. Left 4 dead word gezien als heel hilarisch en kom je zeker een paar uurtjes mee door. Drink er nog 1 meid....

Even quote ;) Hoop niet dat je het erg vind...

Ok ik kan het dus misschien wat mis hebben maar nog zei ze het compleet verkeerd. En zeker het feit dat Halo Wars eerste de bedoeling was van halo. Een rts. Niet wetend dat halo ontworpen is Door Bungie en Halo wars door een compleet andere ontwikkelaar die ervoor totaal niks met halo had te maken...en op meerdere console's uit kwamen halo 1,2,3 nou tot nu toe alleen op de xbox360 hoor....

Over het algemeen typisch geval van ok we zetten een mooi meid voor de camera die totaal GEEN IDEE heeft waar ze over praat want ze leest het op van een blaadje of scherm en laten een paar beelden zien wanneer zij praat en whola. Kijk papa ik heb een programma gemaakt

17. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die meid praatte echt zonder interesse vond ik, bovendien zag je dat ze er zelf geen bal van wist..

Kan beter wat anders gaan presenteren, leuke meid om te zien maar niet om een game programma te hosten.

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Tricker moet me hebben. :eek:

Maar ik telde even tot tien omdat als ik dat niet deed ik niet voor mijn post kon instaan. ;)

Ik moest ook even 2x luisteren wat ze nou zei omdat ze het een beetje verkeerd verteld. ja.

Laatst bewerkt: 16 feb 2009
  19. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Neehoor ik bedoelde het helemaal niet beledigend of iets dergelijks.
    Wou er eigenlijk mee zeggen dat ze wat beter hun research moeten gaan doen voordat ze wat gaan presenteren....of iig wat vak mensen inhuren :+

20. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    En nu wat NSFW van die griet hier in dit topic! Dan zijn we er allemaal weer bij :)

[EDIT]
    Kijk, zo moet het!
    [EDIT]

Deel Deze Pagina