[TV] Groot Dictee

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Wendy, 19 dec 2005.

1. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Er zullen vast wel wat mensen zijn die vanavond meedoen met het groot dictee? Het begint om 20:20. Misschien wel leuk om eens te kijken hoeveel fouten iedereen had? Ik zal er vast wel meer dan 100 hebben 8)

2. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    ik doe wel weer keertje mee denk ik. vorig jaar had ik maar iets van 12 fouten. we gaan er voor

3. bulleta

bulleta Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ken ik nog neit moet je zeker de woorden die ze zeggen opzchrijven en later krijg je te horen of je ze goed hebt

zoja dan geef ik het wel een kans

4. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Vorig jaar deed Kelly toch mee :9, echt super veel fouten had ze (hij eigenlijk).

5. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Spellem, dad is veel ste moeluk. :+
    Nee heb het op school nooit leuk gevonden, en nu nog steeds niet.

6. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ah nee!! Niet weer :confused:.. Elk jaar komt het dictee als ik het vergeet of als ik veel moet leren. Nu moet ik dus veel leren. Weet eigenlijk niet wat ik hier nog doe :p veel succes iedereen die het gaat proberen

7. geforce

geforce Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    pff, ik wil niet eens weten hoe ik het er vanaf breng:+

8. NL_Wouter

NL_Wouter The_Guardian

Leuk Bevonden:
    4
    ik doe maar niet mee.. wat een schijtwoorden :p

edit: *middelbare school modus* wanneer is de herkansing? */middelbare school modus*

Laatst bewerkt: 19 dec 2005
  9. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    ik wou wel mee gaan doen. maar nu ik de zinnen hoor denk ik dat ik maar pas.

10. bulleta

bulleta Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tering gaat snel ik doe eht via word

11. bulleta

bulleta Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tering ik had gewoon een lijst met woorden verwacht

12. Michinho

Michinho xßøX gÅm£® 300+er

Leuk Bevonden:
    0
    als het in belgie op tv was had ik wel meegedaan :)

13. Victor

Victor Guest

Ongeveer de helft is toch Belgen? Waarom wordt het dan niet in België uitgezonden?

Of ben ik nou dom?

14. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Het wordt alleen in België uitgezonden als de eerste belg minder dan 50 fouten maakt ;)

15. geforce

geforce Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is dit serieus of gewoon een hele goede grap:+

16. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

Ja , dat klopt en het grappige is dat de belgen dan nog winnen omdat de hollanders nóg meer fouten maken dan de belgen.:+

Op het groot kinderdictee ging het tussen 40 hollanders en 20 belgen , dat was gisteren en 2 keer raden wie de eerste en tweede plaats had .
    Ja juist dat waren 2 belgen en de winnaar had 5 foutjes, en aan de fouten van de hollanders zijn ze nu nog aan het tellen.:eek: :eek:

17. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Heb meegedaan, 60 fouten 8) Mn ma had 31 fouten, ook niet beroerd dacht ik zo. Maar dat vlaamse mens las echt beroerd voor vond ik.

Laatst bewerkt: 19 dec 2005
  18. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Altijd maar uitvluchten verzinnen om aan de waarheid te ontkomen , en die waarheid is dat jullie beroerd schrijven .;)
    Toen men nog tien voor taal op de tv gaf kwam het altijd op hetzelfde neer , Per tien uitzending kon je er dan prat op gaan dat de belgen er dan minstens 9 van wonnen en pas dan mochten de hollanders ook eens een keer winnen , en die ene nederlaag was dan nog opzettelijk gedaan en een kwestie van jullie een eerreddertje te geven.

19. Lexiuz

Lexiuz ...---...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had 44 foute:). Echt van die kut woorden erin zeg nie normaal. Dodeinen ofzo, geüpdate enzovoort

20. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Dude, heb je wel opgelet? Schrijven zijn jullie wel goed in, maar luisteren lijken jullie wel een beetje in tekort te schieten. Zo werd gezegt dat voor het huidige dictee de Belgen maar 1 keer vaker hadden gewonnen, dit keer was het gewoon een gelukje (A) En dat mens is gewoon geobsedeerd door taal, ze zit de hele tijd ondertitelingen te maken, dag in dag uit, voor haar werk, en ze heeft alle voorgaande dictees(?:+) bewaard en tig keer doorgenomen. En wie weet wat ze allemaal nog meer heeft gedaan(website van het groot dictee bezocht zei ze nog, maar dat is logisch). Maar wat ik wil zeggen, is dat jullie gewoon mazzel hadden. De komende 2 jaren zijn voor Nederland, ik voel het aan mn diepe en reeds ongegronde wateren, vloeiend uit wulpse dallen als een kabbelend beekje. Geen moeilijke, maar wel mooie woorden :cool:

Deel Deze Pagina