I know, beter iets dan niets! Jammer dat de helft er in aflevering 4 niet bij zit. Mist toch een beetje het plaatje, het voelde als een hele interessante aflevering die nu stukken mist.
Ja zag ook net pas dat ep 4 maar een soort van samenvatting is. Las net wel dat hij morgen in wat landen wordt uitgezonden dus hopelijk dan wel gewoon de hele aflevering online te vinden
Nope, Mads speelt hem voortreffelijk ;-) en het klopt gewoon... Door de setting en vibe die de serie neerzet
huh wat raar Ik wou er net aan beginnen, maar dat heeft dan niet veel zin als er morgen de hele ep te vinden is.
Huh wat suf dat die ep gepulld is. Je kan wel de webisodes kijken maar dan mis je denk ik toch wel iets. Ik wacht wel tot ie vandaag in India wordt uitgezonden en dan van het weekend twee eps kijken
Zit in dubio of ik verder zal kijken, aan de ene kant moet je de webepisodes kijken voor de char vooruitgang, aan de andere kant is het naar dat je dan niet aflevering 4 in zijn totaliteit zal kunnen bekijken. Iemand een idee wanneer Hannibal in andere landen wordt uitgezonden? Als aflevering 4 volgende week al in een ander land wordt uitgezonden dan wacht ik wel een weekje tot de volledige aflevering online staat.
Hannibal.S01E04.UNAIRED.720p.WEBRip.x264-SANTi Hannibal.Ep4.Ceuf.Complete.Web.Series.WEBRip.XviD-SANTi die 2 kom ik tegen volgens mij wel gewoon alles.
Lijkt me sterk, zijn 400 mb bestanden? En bij de tweede link staat er duidelijk dat het de web episodes zijn. Dat zijn gewoon geknipte stukjes uit aflevering 4 om het verhaal verder te laten gaan zonder dat je een gat hebt met aflevering 5. Dus niet de hele aflevering. De 6 web episodes zijn bij elkaar ongeveer 20 minuten.
het is gewoon de volledige zooi van internet geplukt, en anders wachten na 30 april schijnt die in buitenland uitgezonden te worden ofzo. EDIT: Amerikanen moeten zich zoiezo niet aanstellen.
ja alleen nog de webisode is er, hoezo 30 april pas? Zal vast wel ergens uitgezonden worden deze week? Ik had gisteren die webisodes gezien en het voelt meer als kleine trailers aan dan een aflevering. Niet aan te raden, want heel veel duidelijker wordt je er niet van.
Vandaag wordt ie in India uitgezonden las ik op IMDB Die twee van Servantes zijn helaas de geknipte versie die de regisseur online heeft gezet voor Amerikanen. Ik las ergens dat hij kijkers aanmoedigt om vooral de originele versie op te zoeken /edit: Ik vond net deze, ga hem eens proberen Hannibal S01E04 Ceuf.mp4 Description: Hannibal Season 1, Episode 4 Aired: April 26, 2013 (India) Ceuf (Unaired in the US) Deze website kickt ass /edit: Is ep 5
Ik heb hem gevonden, Ep 4 (Ceuf) met Koreaanse ondertitels Ik neem aan dat ik de link niet hier mag plaatsen dus stuur even een PB als je de link wil. Morgen lekker twee afleveringen kijken, yeah \o/