[TV] Hannibal

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 12 apr 2013.

1. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Aiaiai, staat wel erg veel in beeld, en dat is nog niet eens de ondertiteling. Maar goed, nu kunnen we hem in ieder geval zien :)

2. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    Ook graag PM ik wil hem graag zien :D

3. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    Zie ook graag een linkje via de PM :)

4. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zelfs als je lid bent van de fucktimkuik club is het lastig te vinden. Graag ook pm \o/

NVM, found it, geen echte hd though, gewoon upscaled :mad:

Laatst bewerkt: 28 apr 2013
  5. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Argh moet wachten tot morgen om hem met mijn ouders te kijken :+
    En inderdaad jammer dat er zoveel shit in het scherm staat bij die Koreaanse versie, maarja. We kunnen hem dan in ieder geval helemaal kijken ja.

En yes, ik had mijn Hannibal tekening getwitter naar Bryan Fuller (producer) en hij heeft gereageerd, aw yiss\o/

6. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Wat was ook alweer de reden dat deze aflevering niet uitgezonden werd?

7. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.395
    ivm de bomaanslag dacht ik.

8. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    nee ik bedoel de content in de aflevering zelf, wat te erg zou zijn?

9. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.395
    LOS ANGELES — NBC said Friday that it's pulling an episode of its serial killer drama "Hannibal" out of sensitivity to recent violence, including the Boston bombings.

The episode that was to air next week features a character, played by guest star Molly Shannon, who brainwashes children to kill other children.

"Hannibal" executive producer Bryan Fuller asked NBC to pull the episode, citing the Newtown, Conn., school shooting in December and this week's Boston Marathon attack, NBC spokesman Stuart Levine said.

Fuller said Friday that he began talking with NBC executives several weeks ago about keeping the episode off the air. His concern was prompted by Newtown and reinforced by Monday's violence, he said.

Although the "Hannibal" story is unrelated to real-world events, the intent was "to be sensitive to where we are as a nation," Fuller said.

10. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
  11. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Vet! Doe eens showen! :)

Ep 4 gezien
    Manmanman gekke Amerikaantjes, dit heeft niks te maken met Newtown of Boston. Ja, het gaat over moeders en kinderen die schieten, maar imo is het gewoon een ijzersterk psychologisch drama. Belachelijke keuze om deze aflevering niet uit te zenden.

Laatst bewerkt: 29 apr 2013
  12. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    @Joene90

Maar ik vind het ook gestoord inderdaad dat ze het niet uitzenden, maar goed, het was wel de keuze van Bryan Fuller zelf en hij wilde waarschijnlijk gezeik voorkomen. Maar toch stom. :{

13. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Cool!!

14. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Haha tof :D

15. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33

Absolsuut
    Juist in deze 4e ep zie je de ware aard ook een beetje achter Lecter, je ziet een flashback dat iemand achterna gezeten word kort en neervalt ofzo.. en dat terwijl er ingezoomd word op een stukje vlees dat ze eten haha... Heerlijke ep weer, en zo zien we ook wat werk van Hannibal :)

16. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Bedankt :)

Net 4 en 5 gekeken en (niet echt spoiler voor de eps maar toch)
    het is zo heerlijk hoe je niks ziet wat Hannibal zelf doet maar toch weet je dat hij het wel doet. _O_

17. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
    Het is toch maar te hopen dat de serie binnenkort renewed wordt.
    Ik ben wel van mening, dat dit wel zo'n serie is die hooguit 3 seizoenen kan duren.

18. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    http://tvbythenumbers.zap2it.com/20...o-a-toss-up-to-be-canceled-or-renewed/179994/

Hannibal bijna zeker gecanceld. Jammer, maar het is een beetje terecht, de vierde episode hoorde echt nog tot de introductieafleveringen, door die te skippen en plots naar episode 5 te gaan heb je meteen een 'gat' in de personages wat niet echt leuk is als kijker zijnde. Goede serie, maar belachelijk om die vierde episode te skippen van de makers. Daarbij heeft de serie volgens mij een r-rating. Op een publieke omroep is dat killing, omdat je dan pas na 10 uur of 10.30 mag uitzenden. Weet niet hoe het zit op betaalzenders als HBO werkt, weet niet of die series uberhaupt een rating nodig hebben aangezien je als abbonee moet aantonen 18+ te zijn.

Laatst bewerkt: 2 mei 2013
  19. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Is makers niet eerder uitgevers/geldschieters?

20. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    CSI wordt ook in het zelfde timeslot uitgezonden en is al jaren een van de best bekeken programma's in de VS dus alleen daar aan zal het niet liggen

Deel Deze Pagina