Hopen op goed nieuws. Ik vind het een goede serie, maar ik heb wel het gevoel dat het nog niet ergens naar toe werkt. We gaan nu richting de finale, maar ik vraag me echt af hoe je seizoen 1 fatsoenlijk kunt eindigen. Ik heb namelijk niet het gevoel dat er echt iets bizars gaat gebeuren. Ik laat me wel graag verrassen.
echt iets bizars denk ik ook niet nee, maar seizoen 1 gaat vooral over de opbouw naar de 'vriendschap' tussen will en hannibal. ik vond dit een hele sterke ep, ook in dat opzicht. Spoiler Vooral die scene dat Hannibal die cellogozer over de vloer heeft. Heerlijk gewoon
Ja, maar vandaag (of eigenlijk eergisteren) wel goed nieuws http://tvbythenumbers.zap2it.com/20...d-scandal-five-week-high-for-hannibal/183658/
Lol van alle series op dit moment is besloten wat er mee gaat gebeuren behalve Hannibal. Zou het zonde vinden als een kwaliteitsserie het loodje moet leggen terwijl zoveel b-series gewoon zonder problemen worden verlengd (en ja, ik praat over revolution, JJ abrams my ass, het is een kutserie!).
Zag aflevering 9 alweer staan vandaag is dit nog wat geworden? Heb aleen eerste 2 afleveringen gezien.
Meeste series beginnen in september al weer maar Hannibal is een midseason serie en zal dus pas weer in 2014 komen met een nieuw seizoen en daarom kunnen ze dus wat langer wachten met beslissen
De laatste episode was ook weer baas hoor. Abigail is tof. Next episode maar niet kijken voor het slapen, lijkt me zo
Laatste ep was beste van seizoen, erg goed (al blijf ik het vreemd vinden een serie waar seriemoorden centraal staan en zo expliciet in beeld worden gebracht goed te vinden, denk dat interresant oid beter gekozen zou zijn). De dialogen, de plotontwikkeling, we zien steeds meer wie er nou de touwtjes in handen heeft, en ook hoe manipulatief zowel de good side of the force is, als de bad side.
NBC schijnt 1 juni aan de producers te laten weten of ze door mogen gaan, fingers crossed maar. Hopelijk vanavond nieuwe episode kijken!
Ik durf te zeggen, beste serie op dit moment. Zulke diepgang, emotie, psychische spelletjes, uitstekend acteerwerk over de hele linie, alles klopt van de serie, behalve dat Amerika het niet goed genoeg kijkt of rate.
\o/ Al had ik het eigenlijk ook niet erg gevonden als hij door NBC gecanceld zou worden en dat dan HBO/Showtime het over zouden nemen