1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Helix

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door tim91, 5 jan 2014.

  1. tim91

    tim91 Legendary

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    170
    Laatst bewerkt: 7 jan 2014
  2. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ga deze wel volgen. Die gif bovenaan geeft me een beetje een Fringe vibe trouwens.
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ziet er spannend uit :)
     
  4. tim91

    tim91 Legendary

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    170
    Dat gevoel kreeg ik ook toen ik het zag.
    De eerste 15 minuten staan er nu bij die door scyfy zelf op YouTube is gezet als een soort sneakpeak.
     
  5. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Iemand al gekeken eerste 2 afleveringen zijn er.
     
  6. tim91

    tim91 Legendary

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    170
    Ik ga nu kijken. :b:
     
  7. tim91

    tim91 Legendary

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    170
    Net gekeken en het was een spannende aflevering, ben erg benieuwd hoe het verder gaat. Aflevering 3 schijn je al op Syfy.com te kunnen kijken maar dat werkt natuurlijk hier in NL niet. -.-

    Edit: Aflevering 3 nu aan het kijken op Syfy.com met hotspot shield. XD
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2014
  8. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Die 3de aflevering is ook gewoon al te vinden op internet.
     
  9. tim91

    tim91 Legendary

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    170
    Ja nu wel, precies nadat ik hem al had gekeken op Syfy. XD
    Het was ook een goede aflevering, ik hoop dat ze het spannend weten te houden.
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2014
  10. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Het is toch Syfy? :+
    En ik ga het binnenkort ook kijken eerst nog wat andere series.
    Ben wel benieuwd geworden nu dus ga het wel een kans geven.
     
  11. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Gisteravond nog met iemand over gehad en net nog even trailer gekeken. Toch ook maar gaan kijken / binnenhalen. :)
     
  12. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    X-Files meets The Thing, of zoiets. De eerste drie afleveringen nu gezien en dit is echt tof. Al zullen mensen het wel weer langzaam en saai vinden. Ik kan in ieder geval niet wachten tot de volgende ep.
     
  13. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Net ook eerste 2 (3 ) eps gekeken en is best tof. Vind het niet langzaam of saai.
    Echter zijn hoop zaken best dubieus en dat zou men van het CDC ook gelijk door moeten hebben. Vind het storend dat ze zo 'nep' omgaan met het wel / niet beschermd rondlopen, waardoor sommige dingen niet kloppen. Daar doorheen kijkend is het tot heden leuk en ben ik benieuwd hoe lang dit interessant blijft.
     
  14. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Right, seizoen is voorbij. En tsja, beetje jammer. Het is jammer dat die laatste twee afleveringen matig waren en gewoon slecht geschreven. Deze serie was nergens hoogstaand maar overall wel vermakelijk. Een aantal dingen deden ze best goed. Vragen oproepen, originele zombie trucjes en die muziek. Die muziek is vaak zo lekker fout bij die beelden. Ze eindigen echter met een seasons finale vol met wtf. Niet wtf in een interessante en goede manier, maar wtf waar slaat dit op; dit is slecht.

    In grote lijnen ben ik het wel eens met de tv.com seasons finale review.
    Hoe kunnen twee of drie man 12 snowmobiles tegelijkertijd besturen? Of hebben ze soms een zooitje onschuldige eskimo's meegenomen? En dan waren er nog de drie meest kansloze minuten: "There was a pregnancy reveal, a high-tech research facility exploded, a mother's throat was cut for addressing a teenage super-assassin by his Christian name, and a severed head was hammer-tossed into a fleeing helicopter".

    Ik twijfel nog of ik S02 een kans zal geven.
     
  15. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Vond de serie erg vermakelijk, op de final ep na. Was snel afgeleid en had niet het idee dat dit een waardig einde was. Ze hadden er ook mee moeten stoppen na S1 ipv er op een lame manier een 2e seizoen aan te gaan knopen, waarbij de hele setting, sfeer en idee ongetwijfeld wegvallen.
     

Deel Deze Pagina