Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dr Zoidberg

Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

Leuk Bevonden:
    0

Ik weet niet of iemand deze serie al kent, maar het is zeker de moeite waard om hem te kijken. Het is een mix van Lost, X-men en de 4400.

De eerste helft van seizoen 1 is in Amerika al uitgezonden en in Nederland nog niet te zien op de buis. 22 januari start de tweede helft van seizoen 1 in Amerika. Iedereen kan via internet gewoon episodes bekijken op:

http://www.nbc.com/Video/rewind/full_episodes/heroes.shtml

Wat meer info over Heroes.

Heroes gaat over een groep mensen die langzamerhand ontdekken dat zij over bovennatuurlijke krachten beschikken. Je kan het vergelijken met X-men, maar dan beter. Het idee is als volgt: door kleine genetische mutaties kunnen sommigen onder ons meer gebruik maken van de hersencapaciteit die ons gegevens is dan anderen. Hierdoor is er bijvoorbeeld een japanner die tijd en ruimte kan manipuleren, maar ook een new yorker die kan vliegen, een schilder die de toekomst kan schilderen wanneer hij heroine gebruikt en ga zo maar door (ik verklap niet teveel). Dit gegeven wordt vervolgens uitgewerkt als een apocalyptisch epos met onverwachte plotwendingen, spanning, veel onderlinge verbanden en ga zo maar door. De special effects zijn meer dan oké en het sleept je letterlijk naar binnen!

Ik weet bijna zeker dat dit ook weer een hit-serie zal worden in Nederland.

2. Dr Zoidberg

Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

Leuk Bevonden:
    0
  3. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ok dan.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina