Net eerste gedeelte gezien via rtlgemist. Vind het wel vermakelijk. Tweede gedeelte staat jammer genoeg nog niet op de site.
Ik snap er ook echt geen kut van dat ik niet gecast ben. Heb trouwens na 5 minuten weg gezapt. Afschuwelijke televisie. Maar dat vind ik ook van Jersey Shore, Oh Oh Cherso en al die andere programma's.
Dat snap ik wel ja! "We zullen eens laten zien waar nederland voor staat en wat nederland te bieden heeft"........ga naar een opleiding als bijvoorbeeld de Rockacademie en je kan zo 10 rappers eruit halen die duizend keer beter zijn dan die prutsers op rtl5! Schaam net als jij kapot!
tjah maar dan kijkt de helft van de mensen niet, mensen kijken nu vooral omdat die mensen zulke idioten zijn om ze uit te lachen. Niet om te genieten van hun rapskills
Net gezien op RTL gemist. MC Biggah Denkt dat hij een hipster is, vind alles kut wat anderen tof vinden.
Daamnm die 2 lui die eten gaan halen denken ook echt dat de 'hood' cool is ofzo. Tuurlijk is het indrukwekkend en leuk om te zien als je van hiphop houdt, maar zij denken dat het een soort van paradijs is. Laat ze er een jaartje wonen op eigen kracht en ze verlangen alweer naar hun rustige leventje in NL