Is die mattie van Flix niet toevallig het zoontje van de studiobaas ofzo? Die gast heeft duidelijk niets met rappen en die Gooische R van hem. Biggah blijft gewoon een held, met zijn traantje-act om Saaphyri in te palmen. Het werkte duidelijk.
Klopt wel een beetje wat Flix zei eerst. Dat die hem kende maar hem nooit in Hip/Hop kleren had gezien. En gister zeiden ze ook dat die pas 3 maanden bezig was met rappen. Beetje apart.
Zou ie hebben gespeeld dat hij moest janken? Ik heb het eens teruggezien en het lijkt er verdomd veel op.
NO FUCKING WAY Ik ben vandaag aan het verhuizen, komt vanochtend MC Biggah langsgelopen. De hele dag een beetje gechilld, helpt hij ook wat mee met spullen de trappen op krijgen, krijgt hij vol een bureau tegen zijn kop met zijn onhandigheid. En ik geloof het zelf nog steeds niet, terwijl ik toch van niks onder invloed ben.
http://awesomescreenshot.com/09ekljnd9 (mij hoeven jullie niet te zien ) Fiets is niet van hem, maar van een neefje van mij.
Ik denk ach, laat ik het toch maar eens opzetten dan. Ik check nu die eerste aflevering op youtube... geen woorden gewoon
hahahaha, ik denk je probeert gewoon grappig te zijn is het hem ook echt nog. Kijk hem dan badass staan daar.