Hij is volgens mij juist de enige die zich geen illusies maakt. Hij deed het vooral voor de ervaring.
Geen illusies? Die gozer leeft echt nog het meest in een droomwereld met die hele 'wijze man met beter Engels dan de rest' act van hem.
Hij spreekt anders prima Engels. En sinds wanneer is er iets mis met een droom hebben. Beetje makkelijk zo...
Ik zei niks over een droom hebben. P2 is gewoon enorm arrogant en denkt echt dat hij zo geweldig is, terwijl het eigenlijk maar een neppe vent is.
Ik heb em tot nu toe nog niks horen zeggen waaruit blijkt dat hij zichzelf de beste vindt. Wat is er dan nep aan? Dan vind ik G-low meer illusies hebben. Die denkt bij elke opdracht dat het goed ging en hij wel gewonnen zal hebben, maar ziet niet in dat het niks is. P2 heeft wel skills.
Hahaha G-low denkt echt dat hij geweldig is, alles gaat winnen en iedereen hem 'swagger' vindt "I'm MC Biggah, a real ass nigga" xD
Hahhaha ik zie nu dat P2 in het echt Pol Potgens heet en is geboren eind 70s... Dan moet je wel zwaar communistische ouders hebben Ziek hoor!
Nahh, P2 bulkt van het zelfvertrouwen en daardoor lijkt 't alsof hij veel skills heeft. Vind die Otie en Kinkelkid (volgens mij) wel echt vet!
Hahahahaha, dat is inderdaad vrij ziek. Leuk als je met zo een man geassocieerd word... Ik moest er toentertijd wel aan denken dat ik zijn naam Pol hoorde (hoor ik namelijk nooit), maar wist niet dat ie Potgens heette.
Haha, Angelocomotief heeft ook Twitter. MurdaTurk die zegt dat hij een track met MC Biggah gaat maken en biggetje gelooft het ook nog.
RT @JiggyDje: RT @MCBIGGAH: en dan belt producer van Topnotch en wilt @MurdaTurk track bouwen met me! MurdaTurk zit niet bij TopNotch