g-low JEZUS 'ik ben sowieso blij dat ie niet zei van ehm... keep it like a hobby'. NEE HEHE HIJ ZEI SOWIESO NIKS OVER JE
Lee-Yo Ft. Rezaldy & BX - Jij Bent Degene (+songtekst) Lee-Yo Ft. Rezaldy & BX - Jij Bent Degene. songtekst: Ja, BX. Tis Rezaldy. Lee-Yo. Je bent degene. Luister, eey. [Refrein] Jij bent mijn alles ... van charlotteee2536 | 2 jaar geleden | 149225 keer bekeken hij heeft echt al fucking veel op youtube staan, ook echt toen ie nog 15 was enzo
P2 You've been doing this for 15 years, but the reason why no one calls ya back is, you have no information on this! Hahahahahahahaha, told ya... Laat je dromen gaan jongen...
Ik zit zo even wat liedjes aan te klikken van Lee-yo van jaren geleden, volgens mij heeft ie best talent.
Acj ja, das het stijltje he Maar die klinkt inderdaad goed. Hij heeft er ook eentje met "kleine", klinkt ook goed.
Blijft geniaal hoe ze allemaal met een mix van Engels en Nederlands praten. "Toffe beat man. Fucking dik" Dat klinkt lekker als je een Amerikaan bent. Verder ging het allemaal wel redelijk snel op het einde.
Klopt, ineens werd er een winnaar gekozen. En er werd nieteens rekening gehouden met de vorige winnaars van opdrachten? Alsof ze het ineens afraffelden. Wel cool dat Lee-yo gewonnen heeft, vond hem wel vet altijd. Ik ben benieuwd wanneer we die track kunnen beluisteren.