Other Nominees: "Boardwalk Empire" (2010) "Breaking Bad" (200 "Downton Abbey" (2010) "The Newsroom" (2012) hmm ik weet niet of ik het eens ben om HL boven BB te plaatsen. Iemand hier die HL kan vergelijken met Boardwalk Empire?
Najaaaaaa. Bryan Cranston als Walt was veel beter in S05 dan Lewis in S02. Dat Danes wint is duidelijk. S02 had maar een geweldige scene en dat was het gesprek tussen beide in de gevangenis. Walt White tegen Skylar in S05 was beter, maar goed Emmy's zijn voor BB. Maar eigenlijk care.
BE ligt de nadruk veel meer op character ontwikkeling, decors nog sterkere dialogen. Ook niet iedere aflevering eindigt op een cliffhanger.
Die "verliefdheid/relatie" is wel de slechtste die ik ooit op een scherm heb gezien. Dat gedeelte van de serie is gewoon heel matig m.i. en ik snap dan ook niet dat ze bij beste series in een categorie zit. Het is leuk vermaak; spanning, actie, klein beetje humor, Saul is een eindbaas, maar kwalitatief superieur? Ik zie het niet. Spoiler Wat mij nog altijd dwars zit is dat Saul faalt bij de leugendetector de eerste keer dat hem wordt gevraagd of hij die gevangene dat scheermes heeft gegeven. Hoop wel dat Quinn terugkomt voor een seizoen 3, die Max is sowieso ook een creep trouwens van wie we eigenlijk niks weten.
Effe serieus: Spoiler We zitten 2 seizoenen te wachten op een aanslag en dan poef, gewoon een autootje volgeladen met explosives en de CIA top op eigen bodem opblazen? Hoe kan dat? Waarom allerlei moeilijke plannen smeden?
Ik vind het er wel tof uit zien. Dat we nu in deze situatie zitten vind ik erg vet. Benieuwd hoe alles zo is gekomen. Zal wel weer een hoop plotholes omvatten, maar toch. Ziet er tof uit, ben benieuwd. Plus in deze situatie kan die hele relatie shit ook niets betekenen!
Ziet eruit alsof we meer een actieserie kunnen verwachten dan een politiek getinte thriller, hopelijk zal zoveel actie geen afbreuk doen aan de kwaliteit van de dialogen.
Ja absoluut. Het eerste seizoen kent wel een aanloop dus je moet even geduld hebben maar als het los gaat, gaat het ook goed los! - Tapatalk 4
Net eerste ep gezien, vind t nu al dope. Doet me ieetsiepietsie denken aan 24 en dat kan ik alleen maar toejuichen.
Haha idd maar toch. Heb nu eigenlijk Dexter, Newsroom, Breaking Bad, Suits en als dat klaar is dan begint gelijk Boardwalk Empire en Homeland.