Daar ben ik het mee eens, maar dat komt door de manier waarop ze het vertellen. Ik vind het wel wat toevoegen dat we ook meer over zijn familie te weten komen, maar deze acteurs en verhaallijnen zijn maar matig.
Was Carrie niet geopereerd om van die problemen / klachten etc af te komen? Of heeft dat niet bepaald geholpen dat ze nog steeds meds nodig heeft en hysterisch kan worden?
Oke nice one. Spoiler Had wel verwacht dat Carrie iets van double agent ging worden. Maar dat het al was opgezet zag ik niet aankomen. Jammer dat Brody nu weer even weg is alleen. Maar na deze twist heb ik het gevoel dat Saul ook wel iets te maken heeft met Brody in Venezuela. Heel erg toevallig dan dat die witwasser ook precies in Venezuala zit. Heb nu wel steeds meer het gevoel dat het een tussen seizoen gaat worden. En ja Dana. Standaard ga ik even internetten als er een scene met haar komt. Laten zien hoe het met de familie gaat nu na Brody is prima maar vind het nu een beetje overkill.
Het is meer dat ik haar functie (nog) niet snap. Het gaat om een agente die een teruggekeerde militair verdenkt van spionage en het voorbereiden van een terroristische actie. Eigenlijk is het nu nog hetzelfde principe en willen ze de daders van de aanslag van vorig seizoen pakken. Wat heeft die Dana er dan mee te maken? Misschien is het een toekomstige plottwist dat ze terrorist wordt of iets dergelijks, maar ik vind haar momenten altijd van GTST niveau. Saul
De eerste 3 afleveringen hebben me nog niet gegrepen zoals de eerste 2 seasons. Nu eindelijk in de derde ep was Brody erin. Maar komt nog niet echt op gang. Vandeweek maar es ep4 zien. Maar tot nu toe weinig actie. Denk steeds, straks is de season weer afgelopen en is er nog weinig gebeurd.
Zo ongelofelijk veel matige zooi. Er zitten zeker vermakelijke momenten in, maar dat dit prijzen heeft gewonnen vind ik onbegrijpelijk. Quinn en Carrie zijn eigenlijk enige interessante lijnen imo.
Hmm, weet niet of ik er zo happy mee moet zijn. Tot nu toe vind ik dit seizoen nog maar matig en heb niet het idee dat er veel verandering in gaat komen.
Nu iets over de helft van seizoen 2, das toch wel stukken spannender dan seizoen 1. Want dat eerste seizoen was echt saai in veel eps.
Dus uh net maar eens de eerste twee EP's bekeken van S03. Wanneer gaat Zack uit Dexter nou eens heel snel Dana vermoorden. My god, hou op alsjeblieft. Oh, en Nora uit HIMYM met hoofddoek, nooo.