Nou ja was even erg in seizoen 2 en dat duurde het hele seizoen en daarnaast kwam die Brody soap er ook nog bij. Momenteel is het voor mij seizoen 1,3 en dan 2.
Eens. Dana is ook niet boeiend, maar dat domineert nu helemaal het verhaal niet. Wat bij die romance wel was. Homeland is nu gewoon ouderwets spannend, net als S1.
Net Episode 12 gezien, wat spoilers: Spoiler Dat was het einde van Brody dus, nu kreeg ik ook het gevoel dat dit een uiteindelijke einde voor Homeland zou zijn, maar het blijkt dat ze toch verdergaan met seizoen 4. Maar man wat was het uiteindelijk toch een toffe seizoen.
Heb ook net 12 gezien....Wat een twist, had ik niet verwacht! Spoiler Ik wist al langer dat er een vierde seizoen zou komen, dus was er van uit gegaan dat zowel Brody, als Carrie, als Saul allen het einde van het seizoen sowieso zouden halen. Dus had dit echt niet verwacht?! Des te beter juist dat ze het toch gedaan hebben vind ik. Vond het echt een mooie aflevering!
Ja laatste paar weken kwamen in het weekend al webrips uit. Ik heb het hele seizoen nog staan om te kijken ben benieuwd.
Hier hetzelfde. Engels is ook goed. Is niet voor mij maar voor mijn lieve nitwit van een vriendin. *)
Net ook ep12 gezien en niet echt verrast eigenlijk. Ben dan ook nog niet zo happy met s04. Mag van mij wel een einde aan komen, ipv eindeloos door te gaan.
Seizoen 4 moet dus echt never nooit komen. Wat een poepserie. Het is een prima einde zo van de hele serie. Overall was s3 wel ok, maar admit it: Spoiler het suckte wanneer brody niet in beeld was, en t begon weer te ownen toen ie wel in beeld was. De meest interessante character is nu gone. Rest boeit me niks.
Goed einde. Spoiler Anders was het lame geweest als alles goed was gekomen etc. Alleen het ophangen zelf was een beetje underwhelming. Zeker omdat ze daarna "4 maanden later" deden. Ze hadden moeten stoppen toen Brody doodging. Had het meer impact gehad. Het is nu wel een echt afsluiting wat de makers ook zeiden. Benieuwd wat het nu gaat worden de serie. Gaat denk ik best anders zijn.