1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Homeland

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Hybrid, 17 aug 2012.

1. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Nu bij S03E10. Het is echt geweldig zeg. Zoveel spanning weer. :D

2. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Nah, ik vond Brody ook een baas. Als die erbij was vond ik het beter, maar op een gegeven moment in E6 of 7 of zo dacht ik 'he, zonder Brody kan het best spannend zijn'. Uiteindelijk ging dit seizoen ook meer over Saul die een master plan had en Brody daarvan een pion was.

Vond het ook ineens heel vlot gaan.

En en en:

Jessica en Dana zijn nu dus ook uit de vaste cast!

Laatst bewerkt: 16 dec 2013
  3. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.971
    Ze moeten nogmaals gewoon kappen nu imo.
    En:
    Vond t wel erg gruwelijk hoe Brody's dood in beeld was gebracht. Heb er geloof ik echt een trauma van.

4. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    En ik ben klaar met de serie. :)

S1: Fantastisch
    S2: Mwuah
    S3: Kut
    S4: Ga ik waarschijnlijk niet eens kijken

Jammer, want S1 was één van de beste seizoenen die ik ooit in een serie heb gezien. En toen werd het steeds minder. Einde van S3 is voor mij ook einde serie. Echt zonde.

5. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Vond S3 tegen het einde wel beter worden. Hoop niet op een vierde seizoen. Die lijkt me niets te bieden te hebben al driekwart van de cast er niet meer is. Daarnaast zou het toch een behoorlijk nieuw verhaal moeten hebben, wat de serie er weinig aan goed zal doen.

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Seizoen 4 is al confirmed hoor. ;)

Alleen Brody is weg. Saul blijft wel gewoon denk ik. Want tijdens dat etentje zei Dar Adal ook zo van als ze je echt nodig hebben dan kom je wel terug. En de Brody familie missen we niet. :)

7. tim91

tim91 Legendary

Leuk Bevonden:
    170
    Jammer dat er een Seizoen 4 moet komen, deze serie werd per seizoen er niet beter op. Seizoen 3 de laatste paar afleveringen waren wel goed maar niet op een vergelijkbaar niveau van seizoen 1. Ze kunnen beter gewoon stoppen.

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nou ja het was wel weer beter dan seizoen 2.

9. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ik vond het einde van seizoen 3, hetzelfde niveau als seizoen 1. Seizoen 1 was alles nog nieuw en was het echt baas. Seizoen 2 vond ik de minste, vanaf S03E07 werd het weer ouderwets tof.

Van mij hoeft het nieuwe seizoen eigenlijk niet, vond dit wel een waardige afsluiting.

10. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    1>3>2 :) Ben alleen doodsbang voor seizoen 4. Had het hier alsjeblieft bij gelaten... Was echt meer dan prima geweest. Misschien dat ik gewoon niet aan S4 begin en het laat zoals het is.

Brody :'-(

11. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Afgelopen weken de 3 seizoenen gekeken. Wat waren de laatste episodes van S3 spannend zeg 8), bracht bij mij hetzelfde gevoel wat er bij Breaking Bad ook was.

Ik vind het een prima serie, tot nu toe dan. Op een paar na waren elke episodes wel 'goed', met soms een paar uitschieters.

Ook al was het realistisch dat Brody zijn lot niet kon ontsnappen, hoop ik niet dat dit een Dexter 2 gaat worden want die is ook van Showtime :{. Ik ga wel een poging wagen.

12. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik heb seizoen nooit gekeken en misschien snapte ik de aflevering van vandaag ook totaal niet. Iemand die dit kan uitleggen?

- Hoezo wist Javadi van het plan van Saul en Carrie en waarom werkte hij mee, want hij wordt nu dus opgepakt?

En iets kleins:
    - Waar komt ineens die lade vol met zwangerschapstesten vandaan?

13. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.971
    - Hij wist niet van het plan tot Carrie het vertelde. En hij werkt mee omdat hij diepe connecties met Saul heeft en hij nog wat van hem tegoed is. Ofzo.

- Omdat ze geflipt is.

14. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Toch maar weer seizoen 3 geprobeerd. Verbazingwekkend leuk nog. Zit nu ergens tegen het einde aan (aflevering 9/10 gok ik). Ze hebben het toch tof opgelost.

15. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Vanavond ga ik thuis met de familie de laatste aflevering van Homeland seizoen 3 kijken. Normaal gesproken volgen we hem gewoon op zondag, maar dan zit ik in Maastricht en hun gewoon hier. Laatste aflevering toch maar samen kijken. Wat heb ik er zin in. Aflevering 11 was echt ijzersterk, vond ik. De sterkste van het seizoen tot nu toe. Hopen dat aflevering 12 daar aan kan tippen.

Ik heb echter wel per ongeluk een MASSIVE spoiler gehoord op zo'n awards-evenement bij een interview met de hoofdrolspelers van Homeland. Dus dat is wel saai..

16. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.971
    Aflv 12 is dikke poep dus veel plezier.

17. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik vond het anders een geweldige aflevering. Echt een emotionele achtbaan.

Ook al ga ik seizoen 4 vast toch wel kijken, vraag ik me af of die nog wel leuk is. Het is goed zo. Brody en Saul weg. Toch twee hoofdfiguren. Ik had dit niet einde niet vantevoren zien aankomen. Wow. Wat een emotionele achtbaan deze laatste aflevering. Brrrr..

18. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.971
    Hmm ja ok, maar zoals je zegt, het is idd gewoon klaar nu. :)

19. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Sloeg natuurlijk nergens op hoe het ging.
    de beveiliging was even schijten toen Brody met Akbari aan het meeten was?

Voor de rest kon de laatste aflevering me niet echt meer boeien.

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Narvinek blijft toffe tributes maken. Die van Breaking Bad blijft wel het tofst. Hopelijk maakt die er ook een voor True Detective.

Deel Deze Pagina