Toevallig gespoiled, nouja kon me toch niet meer boeien om helft van S03 te kijken. Verbazingwekkend dat ik S02 eigenlijk überhaupt af heb kunnen kijken. Volgens mij is S03 uiteindelijk niet echt veel bekeken (op XBW ook een beetje dood). Zonde, S01 was netjes maar had daar beter moeten eindigen.
Ik vond seizoen 3 best wel spannend, beter dan 2. Het einde Spoiler maakt mij alleen niet enthousiast voor een vierde seizoen. Vraag mij echt af wat ze daarvoor gaan bedenken. Doet Saul daar wel in mee, of is daar nog geen info over?
Gisteren eindelijk seizoen 3 afgekeken. Tof! Spoiler Ben wel benieuwd naar seizoen 4, ze kunnen nu echt een heleboel kanten opgaan. Hoop wel dat Saul erin blijft, hij is tof Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk
Hier nog wat meer. Maar is een beetje spoilergevoelig voor als je 3 niet hebt afgekeken. Klinkt allemaal goed eigenlijk. Beetje terug naar de roots. http://insidetv.ew.com/2014/07/11/homeland-season-4-secrets/
Misschien even in een spoiler zetten. Spoiler Ben blij dat Brody er niet meer is. Vond het een beetje GTST worden soms.
Spoiler Ik ben juist blij dat Brody er niet meer bij is dan is dat gezin van Brody ook niet meer belangrijk en dat geeft ruimte voor een heel ander verhaal, hopelijk wat meer thriller achtig.
Crap, sorry. Niet bij stil gestaan Spoiler Hij was wel de rode lijn in het hele verhaal, nu voelt het gewoon als het verlengen van een succesvolle serie waarvan het verhaal eigenlijk is afgelopen.