Ja eindelijk Spoiler Dat kutjoch dood. Zal Quinn ooit nog de oude worden btw? Of zullen we hem zien rondstrompelen voor de rest vd serie. Edit: aan de preview te zien vd volgende ep zo te zien niet. DAUMN DIE SHIT WORDT LIT
Kan iemand mij in Pinocciotaal uitleggen wat Spoiler Dar's motieven zijn om zo bitchy te doen? En wtf Saul nou allemaal aan t doen is met die Javadi guy van eerdere seizoenen? Wat deed/doet hij ookalweer?
Dat doe ik na elke ep, maar ik snap t nog niet. Spoiler En kap gewoon met Quinn fucken GVD Wel echt een ziek seizoen hoor. Echt heerlijk.
De kortste aflevering sinds tijden (misschien wel ooit)? Ze hadden de vaart er in zitten. Wat een héérlijk seizoen. Spoiler Maybe you shouldn’t have fucked a Russian mole. That’s rich, coming from someone who fucked a guy in a suicide vest
Denk dat dit 1 vd beste seizoenen is. En hopelijk fucken ze t niet op met een trieste finale zoals met seizoen 4.
Dit seizoen is echt extreem en wat is Rupert toch een onwijs sterke acteur, geef die man een Emmy. Echt een wereldseizoen, kan me niet voorstellen dat ze dit nog verkloten.