Eerste maand Netflix is gratis (zonder beperkingen); dus ook al wil je enkel 't tweede seizoen van Cards zien, je bent geen cent duurder uit...
Ah idd. Maar ik heb al zo gratis maand gehad en toen niet verlengd. Kan je het dan nog een keer doen?
Die subs veranderen niet, zal dus wel een copyright message zijn ofzo. Ik heb er geen last van in ieder geval. 4 episodes achter elkaar gekeken, gok dat ik zondagavond het seizoen wel af heb
Voordeel en een nadeel. Lekker doorkijken maar je bent dan helaas wel weer zo klaar en kan je weer een jaar wachten.
Ik vind het soms wel jammer dat ik het Amerikaanse politieke systeem niet zo ken. Had bijvoorbeeld geen idee wat die whip functie precies was.
Hmm....tja; dan verleng je 'm toch gewoon een maandje langer? Je maakt er nogal een missie van om een goede serie - die je duidelijk graag wilt zien - om 'm zo goedkoop mogelijk te zien: gratis namelijk. Op z'n slechtst ben je €7,99 kwijt...
Seizoen 2 - Episode 1 Spoiler Holy crap. Ik heb echt 10 minuten lang wtf geroepen. Wow dat is gedurfd en dat zag niemand aankomen denk ik. Einde was ook grappig. "Think i forgotten you?" Altijd vet die scenes.
Seizoen 2 episode 1 Spoiler Het sinistere duo zet duidelijk een tandje bij dit seizoen. Gruwelijk en idd, die laatste scene was meesterlijk. Shiiiiit.
Seizoen 2 - Episode 3 Spoiler Dat gedeelte met het Congress was wel awesome. Kon het niet helemaal precies volgen maar het was wel tof haha.