Alle seizoenen tot nu toe gekeken, maar het is alweer een tijdje terug dat ik S03 heb afgerond. Ben de verhaallijn helemaal kwijt nu. Bestaat er iets waar ze korte samenvattingen geven ofzo?
Ik vond de eerste 2 seizoenen erg tof, maar ben bij ep 4 van seizoen 3 afgehaakt. Misschien toch maar weer eens oppakken.
Seizoen 3 was ook met afstand de minste, de trailer van S4 ziet er wel goed uit maar we gaan 't meemaken.
Ben bij Episode 10. Gaat weer lekker. Jammer dat het weer bijna voorbij is en ik weer een jaar moet wachten. Wel een lekker seizoen.
Jongens..ik heb deze serie nou al 2x een kans gegeven. Bij tweede ep op de helft wederom afgehaakt. Moet ik dit nogmaals een kans geven of..?
Tja....Reck... ik weet niet of dit een serie voor jou is. Het is gewoon traag, en subtiel. House of Cards is gruwelijk, maar je moet wel door episodes van educational bills en campaigns for governor heen komen. Uiteindelijk wordt alles wat je ziet verweven in een altijd weer geniaal plot van Frank Underwood, maar dat is niet snel en flashy, dat is vooral best traag.
Tsja dat gaat m dan niet worden ben ik bang. Maar ik hoor er zulke goede verhalen over dat ik die shit gewoon leuk wil vinden. En heb gehoord dat er trios en kwartetten inzitten. Toch maar nog een kans geven dan.
Ik kwam er in poging 2 wel doorheen, nu richting einde van seizoen 1. Het is echt een harde serie en het wordt op een briljante wijze gebracht. Ik ben wel hooked.