[yt]TT_vf5ioXXk[/yt] @ 0:03 En sowieso blijft het echt een episch filmpje. De laatste afleveringen heeft ie dat niet meer gezegd of wel?
Wie kijkt er ook op de Nederlandse wiki? http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_How_I_Met_Your_Mother_episodes#Season_6:_2010.E2.80.932011
Nieuwe episode is er! Ik vond dit een van de leukere episodes van dit seizoen. The Captain is een baas.
Vond die van vorige week leuker eigenlijk, maar dat komt omdat het toch iets redelijks bekend is en wat iedereen vast wel is meemaakt de Blitz
Leuke aflevering gister. Beetje jammer dat de eerste zin zo ongeveer was: By now Zoey had entered our small group of friends .. Ik dacht echt . Verder is the Captain echt tof. Stukje met die foto en Marshall was geweldig. 't Is nu tegenwoordig ook weer op tv, RTL 5. Alleen lopen ze wel een behoorlijk eind achter.
Wat een slechte aflevering, zeg. En dan zijn er mensen die zeggen dat dit seizoen van TBBT slecht is... Alleen het einde en de Barney stukjes waren best nice, voor de rest enorm slecht.
Ik vond dit echt een leuke aflevering hoor. Vooral dat met Barneys favorite things Moest ook lachen om die kerstsnack
Precies hetzelfde. Vond het juist een leuke aflevering Snap niet echt wat mensen er zo minder aan vonden.